Ruskeaa veristä vuotoa rv 14+3

Onko muilla ollut vastaavaa ja kuinka kävi?

Viikko sitten oli vastaavaa vuotelua ja tällöin olin yhteydessä neuvolaan. Ei voi kuulemma tehdä muuta kuin seurailla.

Ekassa ultrassa oli kaikki hienosti ja ultrannut kätilö totesi istukan sijaitsevan etuseinämässä, mutta sen tarkempaa puhetta ei ollut sijainnista. Olen kuullut että kohdunsuulla oleva istukka saattaisi aiheuttaa vuotelua?

Huolestuttaa kovin.
 
"vieras"
Onko muilla ollut vastaavaa ja kuinka kävi?

Viikko sitten oli vastaavaa vuotelua ja tällöin olin yhteydessä neuvolaan. Ei voi kuulemma tehdä muuta kuin seurailla.

Ekassa ultrassa oli kaikki hienosti ja ultrannut kätilö totesi istukan sijaitsevan etuseinämässä, mutta sen tarkempaa puhetta ei ollut sijainnista. Olen kuullut että kohdunsuulla oleva istukka saattaisi aiheuttaa vuotelua?

Huolestuttaa kovin.
Etuseinämässä oleva istukka ei ole sama, kuin etinen eli kohdun suuta peittävä istukka.

Ymmärrän huolesi. Lohduttautua voinee sillä, ettei vuoto ilmeisesti ole runsasta eikä siihen liity kipua? Pienet vuodothan ovat melko yleisiä raskauden aikana. Voisitkohan kenties käydä yksityisellä ultrassa mielenrauhan takaamiseksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25734236:
Vuotelin pitkin poikin ekaa raskauttani, välillä enemmän (punaista), välillä vähemmän. Tyttö täyttää tänään 3 vuotta. :)
Lohduttavaa kuulla, kiitos :)

Esikoista odottaessa ei ollut lainkaan vuotoja, joten luonnollisesti sydän on kurkussa kun tällaista esiintyy.
 
J-t harmaana
Yleensä tuollainen rusehtava vuoto ei oo merkki mistään ongelmasta. Missä vaiheessa sulla ois nyt normaali kk-kierto? Raskausaikana saattaa tuollaista vuotoa esiintyä just silloin, ku ilman raskautta olis menkat :)
 
Kipuja ei ole, eikä vuoto ole kovin runsasta.
Yksityiselle ultraan en ihan vielä ole valmis menemään, kun lähin on reilun 60km päässä ja on kuitenkin melkoisen hintava. Olen siis tällä hetkellä kotihoidontuella kotona 1v11kk esikoisen kanssa.
Ja ilmeisesti näillä viikoilla ei kuitenkaan ole mitään tehtävissä jos jostain syystä asiat eivät olisikaan hyvin.

Kotidopplerilla kuuntelin äsken ja vahva syke löytyi. Vähän helpottaa ahdistusta...
 
olisko ihan vaan kuivat limakalvot? kannattaa muuten neuvolassa sanoa asiasta kuitenkin uudestaan että sulkevat emätintulehduksen pois :)

mulla tulee toisinaan hieman verta, ainakin seksin jälkeen ja seuraavana päivänä sitten rusehtavaa, koska mulla on turvonneet ja kuivat limakalvot jotka ärtyy siitä hiukan :) ei hätää! viikkoja mulla 30 ja kaikki hyvin!
 
olisko ihan vaan kuivat limakalvot? kannattaa muuten neuvolassa sanoa asiasta kuitenkin uudestaan että sulkevat emätintulehduksen pois :)

mulla tulee toisinaan hieman verta, ainakin seksin jälkeen ja seuraavana päivänä sitten rusehtavaa, koska mulla on turvonneet ja kuivat limakalvot jotka ärtyy siitä hiukan :) ei hätää! viikkoja mulla 30 ja kaikki hyvin!
Voisi hyvinkin johtua kuivista limakalvoista, eipä olekaan tuo vaihtoehto tullut mieleen. Mulla on esikoisen syntymän jälkeen ollut vähän tuota vaivaa ja kieltämättä paikat ovat vähän arat, tosin seksiä ei olla nyt muutamaan päivään harrastettu kun ollaan oltu kaikki flunssassa.
Kiitos tiuhti!
 
"kipsukka"
Alkuperäinen kirjoittaja Kärppänä heinälatoon;25734236:
Vuotelin pitkin poikin ekaa raskauttani, välillä enemmän (punaista), välillä vähemmän. Tyttö täyttää tänään 3 vuotta. :)
Täällä kärpän kohtalotoveri, joka vuoteli samoilla viikoilla, ja jonka poju täyttää ensi viikolla 3v. :)

P.S. Kärppä, muistatkos mut? Mä en muista millä nimimerkillä kirjoitin (kimallus?). Onnittelut tytsylle!
 

Yhteistyössä