Ruskea vuoto! AUTTAKAA OLKAA KILTTEJÄ!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ylireagoija(ko?)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

Ylireagoija(ko?)

Vieras
Menkkani olivat juuri viikko sitten ja muutamiin päiviin ei valunut mitään, mutta nyt on ruvennut tulemaan sellaista ruskeaa vuotoa..........Mistä tämä johtuu? Ei minulla ole ennen tullut....paitsi juuri muutama päivä ennen varsinaisia menkkoja, mutta seuraaviin menkkoihini on vielä paljon aikaa.

Voiko jälkiehkäisypillerin kanssa olla jotain tekemistä tämän kanssa? Jouduin turvautumaan sellaiseen about 2 viikkoa sitten. Mies ei ehtinyt laueta, mutta ns. "Touhutipoistakin" voi tulla raskaaksi, vaikka todennäköisyys on pieni, mutta kuitenkin mahdollinen, joten halusin pelata varman päälle ja marssia apteekkiin vielä samana päivänä hyvin pian.

PYYDÄN VASTATKAA!!!

Toki voit tehdä raskaustestin. Mun kohdunulkoinen oireili näin: ensin oli normaalit menkat, sitten 2 viikon päästä ruskeaa vuotoa ja vatsassa toispuoleista kipua. Rauskaustesti näytti plussaa. Menin lääkärin tarkistukseen. Kohdunulkoinen on vaarallinen. Se asia kannattaa tutkia. Tsemppiä ! :-)

Jälkiehkäisykään ei kuulemma ole 100% varma. Mutta on hyvin epätodennäköistä, että tuo liittyisi mihinkään muuhun, kun jälkiehkäisyyn.

Liittynee jälkiehkäisypilleriin. Niiden jäljiltä voi kierto olla sekaisin puolikin vuotta, ovat aikamoisia hormonipommeja. Niitä ei todellakaan kannata napsia kuin pakkotapauksissa "kortsu meni rikki".

Alkuperäinen kirjoittaja Suosittelen ehkäisyä;29698998:
Toki voit tehdä raskaustestin. Mun kohdunulkoinen oireili näin: ensin oli normaalit menkat, sitten 2 viikon päästä ruskeaa vuotoa ja vatsassa toispuoleista kipua. Rauskaustesti näytti plussaa. Menin lääkärin tarkistukseen. Kohdunulkoinen on vaarallinen. Se asia kannattaa tutkia. Tsemppiä ! :-)

Kohdunulkoinen raskaus on todella harvinainen. Sen sijaan jälkiehkäisyyn liittyy usein vuotohäiriöt seuraavassa kierrossa. Pitääkö tuo kohdunulkoinen aina mainita, nyt ap painuu suoraan päivystykseen:O

Yhteistyössä