Ruskea "valkovuoto"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aaaaaas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
no mulla joskus ennen menkkoja alkaa "ruskea valkovuoto", eli siis vanhaa verta tulossa.. kestää vaihdellen 4-1 pvää ennen varsinaisia menkkoja, vähän tulee, pikkuhousun suoja riittää eikä sitä ees tunne, huomaa vaan kun menee vessaan

Alkuperäinen kirjoittaja mo:
no mulla joskus ennen menkkoja alkaa "ruskea valkovuoto", eli siis vanhaa verta tulossa.. kestää vaihdellen 4-1 pvää ennen varsinaisia menkkoja, vähän tulee, pikkuhousun suoja riittää eikä sitä ees tunne, huomaa vaan kun menee vessaan

Juu, mullakin ennen kuukautisia yleensä tommosta, mutta edellisistä kuukautisistä on vain pari viikkoa...

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja oooo:
Tulehdusta veikkaan minäkin, itsellä ainakin ollut tuollainen vuoto eka oire

Mutta eikös silloin pitäisi olla myös kuumetta ja muita oireita?

Ja mistä sen tulehduksen "saa"?

Joo tottakai mutta tuollainen vuoto oli minulla ensimmäinen oire, kuume nousi vasta reilun viikon päästä. Tulehdus voi tulla mistä tahansa, sanoi lääkäri, ei voi tietää.

Alkuperäinen kirjoittaja aaaaaas:
Alkuperäinen kirjoittaja Minä:
Mulla nykyään järestään ovulaation aikaan just tuo tilanne.

Sattuuko kierto mahdollisesti ovulaation ajankohtaan?

kuukautiset alkoivat 1.3

Sittenhän se voi ihan hyvin olla ovis. Mutta tää on vain mun ehdotus mitä vois olla :)

Ovishan sattuu yleensä kierron puolenvälin tienoille.

Mulla on aina oviksen aikaan ruskeaa vuotoa. Joskus jopa pikkasen verta. Ei ole tulehdusta. Tässäkin kuussa tikutin oviksen, ja kappas pikkasen verta tuli samana iltana. Ruskeaa vuotoa seuraavana päivänä. On tutkittu, ja papa on ajan tasalla. Lääkäri arveli, että ovulaatiovuotoa se varmaan sitten on.

Mullakin tota ruskeaa vuotoa ollu jo 4 pv. Synnytin reilu kk siiten, jälkivuoto loppu jo pari viikkoo sit, enkä oo ollu yhdynnässä sen jälkeen. voisko olla tota ovulaatio vuotoo? hämmästyttää vaan ku ei koskaan tuollaista ole ollu. nyt on ruvennu olee menkkamaista alavatsakipuuki... voisko olla joku tulehdus???

tarvitsen apua!??!?!?!? eilen alkoi tummavalkovuoto tuli jo viime kuussa 4 pv. ja sitten ei tullut menkkoja?!?!? mitä se tarkoittaaa?? en ole harrastanut seksiä ikinä ja nyt meinaa tulla löysät housuu ku pelottaa et onks kaikki ook ? en uskalla kertoo äitillekkään ? mistä on kyse?! apua oikeasti !auttakaa mua pelottaa liikaaaa!!!

Iha iiisisti kaikki! :D Kyseessä ei varmaankaa oo tulehdus, on normaalia et sitä ruskeeta valkovuotoo tulee ja sit alkaa kuukautiset. Mut seki on normaalii, et sen ruskeen valkovuodon jälkeen EI tuu kuukautisii. JA SE että sen ruskeen valkovuodo tulo kestää.
Yleensä ku tulee ekat menkat ni niitä ennen tulee paljo ruskeet valkovuotoo. Mut tunnustan, olin iteki iha paniikissa et onks mul joku tulehdus :D Ei sentää.

Mä olen 13-vuotias ja mun menkat eivät ole vielä alkaneet ja minulla tuli tämmöistä ''ruskeaa valkovuotoa'' mistä tämä johtuu? En ole käyttänyt mitään lääkkeitä ja silti tämmöista mössöä vaan tulee. Joudun vaihtamaan pikkari-suojan parin tunnin välein. Vuoto haisee todella epämukavalle. Alkavatko menkkani kohta?

Yhteistyössä