Ruskea lima rv 38+

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minulle tehtiin torstaina sisätutkimus ja sen jälkeen on tullut ruskeaa juoksevaa limaa/valkovuotoa välillä vähemmän ja välillä enemmän. Onko normaalia vai onko jotain vialla? Mietin voiko olla limatulppaa mutta olen ymmärtänyt että se on enemmänkin "klimppimäistä". Ei ole supistellut, välillä alavatsaa jomottaa lievästi.
 
joo
On normaalia. Täällä lukee äitipolin vessan seinällä lappu, ettö verinen vuoto on normaalia sisätutkimusen jälkeen, vasta jos on yhtä runsasta kuin kuukautisvuoto, on aihetta mennä nöytille. Saattaa kyllä enteillä synnytystäkin sun tilanne,
 
ekan kanssa mulla tuli limatulppa, eikä se ollut klimppistä, vaan limaa. soitin yöpäivystykseen ja käskivät sinne heti. muutaman tunnin päästä alkoi sitten supistelut.

kakkosen kanssa sisätutkimus oli aamulla ja yöllä tuli ruskeaa vuotoa, soitin päivystykseen ja sanoivat ettei mitään hätää ellei tule puhdasta verta, sitten aamulla menikin jo lapsivesi.

joten onkohan sullakin synnytys kohta edessä =)
 
he
Mulla tuli vastaavaa (ruskeaa ja välillä verekästä limaa) muutama päivä ennen synnytystä. Ymmärtääkseni oli sitä limatulppaa ja kohdunsuun aukeamiseen liittyvää verestävää vuotoa. (Synnytys varsinaisesti käynnistyi spontaanilla lapsiveden menolla.)
 

Yhteistyössä