rupeen oleen hiprakassa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hei vaan hei!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hei vaan hei!

Vieras
tuntu jo ettei nouse päähän ollenkaa! kai tästä parin tunnisn sisäl tulee lähettyä! Heh,toivon tapaavani 3 eri tyyppiä,yks johon ihastunut,toinen johon ehkä ihastunut ja kolmas johon aina ihastunut mutta en saa sitä eikä oikeestaan haitaa kun meillä on yhteisiä öitä ihan kaveripohjalta,halitaa ja pusitaa ja joskus ehkä jotain muuta,ollaan vähän kuin silleen et jos ei muuta ja kumpikin vapaana valomerkin päätyyttyäni osoite on sama. Nyt elämä menee näin,olkaakin mitä mieltä vaan mutta mulla on nyt SINKKUkesä tulossa!

Kuinka vanha oot? Antaa toivoa jos oot yli 30, että jospa mäkin joskus. Nyt kiinni huonossa suhteessa ja suuri toive ois olla joskus vielä sinkku!

mä olen 31v ja en kyl ole omasta halusta sinkku muttakun ex teki temppunsa niin ei tässä nyt muu auta kuin nauttia tulevasta sinkkukesästä!

Voi kurja jos oot huonossa suhteessa,mä en ossaa sua neuvoa mitä pitäs tehä,Voimia sulle!

Ja nyt ýks kaks tuntuu! onkohan toi kolmas vai neljäs,pitäis varmaan ruveta pukemaan jotain tiukaa farkkua ylle.Miehet tykkä tiukista farkuista;) näin ovat sanoneet.Juu jutuista huomaa et hiprakaa tuppaa:D

Mä haluan kanssa jotain sutinaa ja rohkeutta tehdä sitä sutinaa!! 1,5v sinkkuna ja yksi ns.vakipano on, mutta tää suhde ei mee eteen eikä taakse.. tahdon katsella muita ja kokeilla muita, mutta oma rohkeus ja sydän on mennyt tälle vaki tyypille :/

mä olen pian lähössä kuuntelen Britneytä ja muita juutuubista ja menojalka rupee rytkyttää kunnolla.mäkin olin viikko sitten vesiselvä mut nyt en oo:D Mä olen sinkku ja lähen katsomaan onko niitä ihastuksia liikkeellä ja jos ei ole niin sitten pitää keksiuä muuta,sanokoot moraalivartijaat mitä tahansa!

[QUOTE="hei";26073850]Hei vaan hei! Oiken tärpikästä iltaa ;)[/QUOTE]

Kiitti ! mäkin luulin et sydän on tälle vakityypille mennyt siis se kenen kans voidaan joko nukkua tai harrastaa seksiii tai mitä vaan mutta tää on hyvä näin,oon ihastunut siihen ja se tietää kai sen mutta kun kumpikin tieetää miten homma menee ni turha itkee,se on ihana muttqa ei meistaä paria tule ja ei se haittaa se on kuitenkin se kainalo johon voi käpertyä. jos siltä tuntuu,viimeksikin nukuttiin ihan sylikkäin ja sekin oli jo ihan riittävää,munaa saan muualyakin jos haluan:D
kunhan johonkin noista kolmesta törmäis niin hyvä olis1 OONKO VÄHÄN sekassin ku koln´me tyyppiä mielessä,,? mutta hei mä oon sinkku ja annan mennä!! uskaltakaa te muutkin sinkut nyt repäistä!! joskus se tekee ihan hyvää! sanokoot muut mitä tahansa!

Yhteistyössä