Kylläpäs oli tutunkuuloista tekstiä Ihan samaa oloa itsellä välillä. Ajattelin että hups vain olisi puolessa vuodessa raskaana, mutta eihh. Reilu vuosi nyt mennyt. Tosin nyt viimeiset kaksi kiertoa on olleet saman pituiset kuin ennen pillereitä, jos tuo sama linja jatkuu niin tosiaan vuoden jälkeen kuin sormia napsauttamalla on kierto palautunut. Se ehkä luo semmoista uutta toivoaTäytyy kyl myöntää, etten osannu ees aatella et lapsen hankkiminen ottaa henkisesti välil näin koville.. elin jotenki siinä ajatuksessa että pillerit ku jättää pois nii hups vaan ja oon raskaana... mut johan tässä on yritetty jo yli puol vuotta..
Jotenki jääny kaikki liikuntakin... ja tekis mieli vaan möllöttää kotona ettei vahingossakaan nää ketään raskaana olevaa...
Joudun varmaa hullujen huoneelle ennenku tärppää
Mutta omaa napaa kai, tosiaan olen aika hiljaiselolla täällä. Luen kyllä aina kun joku kirjoittelee jotain On vähän oma motivaatio syksyn pimeyden ja sateiden sekä työväsymyksen takia taas jälleen hukassa. Nyt on kyllä kauhea palo lähteä taas liikkumaan, pitäisi vaan saada selko onko flunssa alkamassa vai ei niin ei heti tarvitsis jäädä pois ryhmäliikuntatunneilta.. Mieskin tahtoisi että "kiinteytyisin". Ilmaisi mun takamuksen selluliitistä sillei nätisti että appelsiini-iho alkaa elää taas .. Minun jääräpäinen pääkoppani kyllä on sitä mieltä, että mitään en aloita ennen kun tuo toinenkin alkaa tehdä jotain, tai edes alkaa hillitä syömisiään sitten. Mutta taitaa oma sisäinen tahto ja palo mennä edelle..!