V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei kai oikein laadukkaita hanaviinejä olekaan![]()
No ei ole, siksi hymiö laadukkaita
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Ei kai oikein laadukkaita hanaviinejä olekaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:Alkuperäinen kirjoittaja Weatherwax:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:No enpä sinne nyt sen takia ole menossakaan, mutta olishan se ihan kiva, et siihen 28e sisältyis myös kännit.![]()
Mä juonmieluusti jotain oikeasti hyvää silloinkin kun haluan känniin, olueeseen en koske muutenkaan mutta ne seisovien pöytien viinit on yleensä aika :$
no mut kokorahalla ei kuitenkaan pysty vetämään, niin vedetään sitte edes sen verran, ku kykenee. vaikka oliski pahaa. ja olut on ihan hyvää. ja punaviini.
Älytöntä maksaa 28e ja syödä pari perunaa ja palan läskiä ja lähtee pois.
Ja hetken päästä mennä toiseen puljuun imemään sitä samaa kaljaa 5e tuoppi.
Kaikki se paha kalja ja paha viini on kotiinpäin, minkä siinä 2 tunnissa saa kiskottua seisovassa pöydässä.![]()
Ilmeisesti laivalla ei nykyisin juuri lasten kanssa kannata matkustella, mukava ruokailla kun viereisen pöydän tädit vetävät lärvit ruokailessaan.
Ja mitä ihmeen "pari perunaa ja palan läskiä" yleensä laivalla on hieman laajemmat valikoimat ruokaa, mutta tietenkin jos menossa lähinnä ryyppäämään, niin mitä sitä nyt aikaa hukata ruokailuun.
alkoihan se parkuminen täälläkin..![]()
joo, älä vaan poistu kotoa lasten kanssa ikinä, joku humalainen tai ruuan kanssa viiniä tai olutta nauttinut voi olla lähistöllä vaanimassa.
Mitä se ketään häiritsee, jos syötyään istuu pöydässä ja juo olutta tai viiniä?
Itsehän tuossa alussa jo kerroit, että et lähde ollenkaan laivalle, jos hanat ovat ruokailusta poistuneet... nyt siis oletkin menossa syömään pari perunaa ja palan läskiä
Lähinnä muodostui kuva vähävaraisesta lähiökuppilan tädistä, joka viimeisillä roposillaan päättää lähteä ryyppäämään laadukkaitahanaviinejä... toivottavasti olen väärässä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Kaspurantti:No enpä sinne nyt sen takia ole menossakaan, mutta olishan se ihan kiva, et siihen 28e sisältyis myös kännit.![]()
Kännit ruokapöydässä?
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:se seisova pöytä on ainut syy, jonka takia mä laivalle edes viitsisin lähteä. sääli kun ihmisellä ei ole kuin yksi vatsa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pakkasrouva avannolla:se seisova pöytä on ainut syy, jonka takia mä laivalle edes viitsisin lähteä. sääli kun ihmisellä ei ole kuin yksi vatsa![]()