V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ehkä ap:n mielestä noi lapset on söpöjä. Söpöjä ovat, olivat kuninkaallisia tai eivät.Nii mitä sitte, ap? Mikä tän ketjun pointti?
Ihmettelen aina niitä jotka vaan läiskäsee jonkun artikkelin, sanomatta itse mitään.
No mäkin sit läiskäisen kuvan, kommentoimatta/perustelematta sitä mihinkään ja pujahdan nurkan taa seuraamaan tilannetta:Ehkä ap:n mielestä noi lapset on söpöjä. Söpöjä ovat, olivat kuninkaallisia tai eivät.
Tää on ihana kuva!No mäkin sit läiskäisen kuvan, kommentoimatta/perustelematta sitä mihinkään ja pujahdan nurkan taa seuraamaan tilannetta:
![]()
Onko tuo omakuvasi? Olet viehkoNo mäkin sit läiskäisen kuvan, kommentoimatta/perustelematta sitä mihinkään ja pujahdan nurkan taa seuraamaan tilannetta:
![]()
Mun uus otsis.Onko tuo omakuvasi? Olet viehko![]()
Oi joi!Onko sulla noin miehekäs työ, vieras?
Oi joi!
Näinä aikoina ei pitäisi olla miesten ja naisten töitä - tai ainakaan siitä ei pitäisi mainita.
Mutta vastauksena kysymykseesi: kyllä, tuo on minun työmaatani.![]()
Minä olen sen verran vanhanaikainen että tykkään kun miehet tekee töitä tuollaisilla miehekkäillä koneilla!Oi joi!
Näinä aikoina ei pitäisi olla miesten ja naisten töitä - tai ainakaan siitä ei pitäisi mainita.
Mutta vastauksena kysymykseesi: kyllä, tuo on minun työmaatani.![]()
Ihana!Minä olen sen verran vanhanaikainen että tykkään kun miehet tekee töitä tuollaisilla miehekkäillä koneilla!Katselen aina ohimennen työmaiden työmiehiä jotka saavat selvästi jotain aikaan, jotain konkreettista ja näkyvää
Ja ne nostokurjissa istuvat miehet... Miten ne uskaltaa!!!
![]()