Ruotsin juutalaiset pelkäävät muslimien terroria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juutalaiset tähtäimessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niin paitsi että Halla-aho hakee tukea kirjoituksilleen mm. rikos- ja työllisyystilastoista, ei mistään ihmisten ihonväristä. Mutta tokihan tuolle kannalle on helppo tulla jos lukee vain median kauhujutut Halla-ahosta.

Tilastoammattilaisena osaan kyllä käyttää tilastoja itsekin. Ja toisin kuin kielitieteilijä Halla-aho, minä ymmärrän myös vakioinnin merkityksen... :D

Halla-ahon juttuja olen lukenut valitettavan paljon. Jopa siinä määrin, että osaan hänen keskeisimmät fraasinsa ulkoa.

• Tykkää
Reactions: Fukitol
Tiedät itsekin puhuvasi täyttä paskaa. Nimenomaan se ihonväri on juurikin pääpointti, vaikka niin hommalla kuin täälläkin neekeri-sana on viime vuosina korvattu muslimi-sanalla. Juttujen sisältöhän on toki edelleen täsmälleen sama. Samalla tavallahan rasisti-termi korvattiin jo aiemmin sillä jo lähtökohtaisestikin naurettavalta kuulostavalla "maahanmuuttokriitikolla".

Pääpointtina tässä keskustelussa ovat kyllä sinun ennakkoluulosi. Siinä missä maahanmuuttokriittiset perustelevat väitteitään tilastoilla ja oikeilla tapahtumilla, perustuu sinun maailmankuvasi ilmeisesti juurikin siihen ennakkoluuloon että jos joku näkee maahanmuuttopoliitikassa mitään negatiivista on automaattisesti kuolaava rasisti, joka vihaa kaikki maahanmuuttajia.

Tilastoammattilaisena osaan kyllä käyttää tilastoja itsekin. Ja toisin kuin kielitieteilijä Halla-aho, minä ymmärrän myös vakioinnin merkityksen... :D

Halla-ahon juttuja olen lukenut valitettavan paljon. Jopa siinä määrin, että osaan hänen keskeisimmät fraasinsa ulkoa.

No sittenhän varmaan pystyt helposti osoittamaan Halla-ahon olevan väärässä muutenkin kuin vain huutelemalla aivottamasti sitä rasistia täällä foorumilla.

images

Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663640:
Pääpointtina tässä keskustelussa ovat kyllä sinun ennakkoluulosi. Siinä missä maahanmuuttokriittiset perustelevat väitteitään tilastoilla ja oikeilla tapahtumilla, perustuu sinun maailmankuvasi ilmeisesti juurikin siihen ennakkoluuloon että jos joku näkee maahanmuuttopoliitikassa mitään negatiivista on automaattisesti kuolaava rasisti, joka vihaa kaikki maahanmuuttajia.

Minä näen maahanmuuttopolitikassamme paljonkin ongelmia, mutta toisin kuin sinä, minä paikannan ne ongelmat nimenomaan siihen maahanmuuttopolitiikkaan, en neekereihin tai muslimeihin kollektiivisena joukkona.

Jospa sinäkin suvakkinatsi vilkaisisit tilastojen sijaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ, niin huomaisit mitä muslimit tekevät ympäri maailmaa!
Turha yrittää kääntää keskustelua Halla-ahoon, sillä et saa ihmisiä sumutettua vaan yhä useampi suomalainenkin alkaa tajuta millaisia vesikauhuisia mielipuolia islam tuottaa.

Todella helposti, kyllä. Ja olen keskustellut ko. herran kanssa asioista niin kasvokkain kuin netissäkin. Jos tunnet Jussin, niin kerro terkkuja KH:lta. :)

Enpä tunne Jussia. Mutta täytyy sanoa, että odotan kyllä mielenkiinnolla näkeväni kuinka murskaat Halla-ahon "Rasistii, rasistii, täytyy olla rasistii, kun maahanmuutosta tuohon sävyyn puhuu" huudoillasi. :D Varmasti tuon jälkeen koetkin suurta voitonriemua omasta fundamentalismistasi.

[QUOTE="apua";30663658]Nyt kyllä pistit pahan. :D Tässä kuitenkin vastaus sinulle.

Koita lukea ihan itse, ilman median avustusta. Tiedän että pystyt siihen.[/QUOTE]

Kiitos oikein kovasti, olen tutustunut jo aikaisemmin rakastamasi brysselin punaposkimamun tuotantoon.

Miten se liittyy suomalaisiin?

Islam liittyy MUSLIMEIHIN, etkö sinä hullu maanikko tätä tajua?
Islam on uskonto, ei rotu. Tuntuu olevan suvakilla ripaskat housuissa kun vaalit lähestyvät ja hullut muslimit tappavat ja raiskaavat kaikkialla Euroopassa ja myös Suomessa (Oulun kirvessomppu, Viking Amorella joukkoraiskaajasomput, Porin polttomurhattu lenkkeilijätyttö jonka murhaaja muslimi jne...)

Suomessa on hyvin vähän muslimimamuja verrattuna siihen, että heitä löytyy rikosuutisista näinkin usein.

Mitä Vittua??!!