V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin paitsi että Halla-aho hakee tukea kirjoituksilleen mm. rikos- ja työllisyystilastoista, ei mistään ihmisten ihonväristä. Mutta tokihan tuolle kannalle on helppo tulla jos lukee vain median kauhujutut Halla-ahosta.
Niin paitsi että Halla-aho hakee tukea kirjoituksilleen mm. rikos- ja työllisyystilastoista, ei mistään ihmisten ihonväristä. Mutta tokihan tuolle kannalle on helppo tulla jos lukee vain median kauhujutut Halla-ahosta.
Tiedät itsekin puhuvasi täyttä paskaa. Nimenomaan se ihonväri on juurikin pääpointti, vaikka niin hommalla kuin täälläkin neekeri-sana on viime vuosina korvattu muslimi-sanalla. Juttujen sisältöhän on toki edelleen täsmälleen sama. Samalla tavallahan rasisti-termi korvattiin jo aiemmin sillä jo lähtökohtaisestikin naurettavalta kuulostavalla "maahanmuuttokriitikolla".
Tilastoammattilaisena osaan kyllä käyttää tilastoja itsekin. Ja toisin kuin kielitieteilijä Halla-aho, minä ymmärrän myös vakioinnin merkityksen...
Halla-ahon juttuja olen lukenut valitettavan paljon. Jopa siinä määrin, että osaan hänen keskeisimmät fraasinsa ulkoa.
Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663640:Pääpointtina tässä keskustelussa ovat kyllä sinun ennakkoluulosi. Siinä missä maahanmuuttokriittiset perustelevat väitteitään tilastoilla ja oikeilla tapahtumilla, perustuu sinun maailmankuvasi ilmeisesti juurikin siihen ennakkoluuloon että jos joku näkee maahanmuuttopoliitikassa mitään negatiivista on automaattisesti kuolaava rasisti, joka vihaa kaikki maahanmuuttajia.
No sittenhän varmaan pystyt helposti osoittamaan Halla-ahon olevan väärässä muutenkin kuin vain huutelemalla aivottamasti sitä rasistia täällä foorumilla.
Tilastoammattilaisena osaan kyllä käyttää tilastoja itsekin. Ja toisin kuin kielitieteilijä Halla-aho, minä ymmärrän myös vakioinnin merkityksen...
Halla-ahon juttuja olen lukenut valitettavan paljon. Jopa siinä määrin, että osaan hänen keskeisimmät fraasinsa ulkoa.
Minä näen maahanmuuttopolitikassamme paljonkin ongelmia, mutta toisin kuin sinä, minä paikannan ne ongelmat nimenomaan siihen maahanmuuttopolitiikkaan, en neekereihin tai muslimeihin kollektiivisena joukkona.
Todella helposti, kyllä. Ja olen keskustellut ko. herran kanssa asioista niin kasvokkain kuin netissäkin. Jos tunnet Jussin, niin kerro terkkuja KH:lta.![]()
Kiitos oikein kovasti, olen tutustunut jo aikaisemmin rakastamasi brysselin punaposkimamun tuotantoon.
Jospa sinäkin suvakkinatsi vilkaisisit tilastojen sijaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ, niin huomaisit mitä muslimit tekevät ympäri maailmaa!
Turha yrittää kääntää keskustelua Halla-ahoon, sillä et saa ihmisiä sumutettua vaan yhä useampi suomalainenkin alkaa tajuta millaisia vesikauhuisia mielipuolia islam tuottaa.
Kiitos oikein kovasti, olen tutustunut jo aikaisemmin rakastamasi brysselin punaposkimamun tuotantoon.
Sinulla on paha henkilökohtainen ongelma. Kun muut puhuvat islamista ja haittamaahanmuutosta, sinä runkkaat Halla-ahon kuvan äärellä. Mene hoitoon.
Siinä vaiheessa kun runkkaan halla-ahon kuvan äärellä, menen totisesti hoitoon.![]()
![]()
Kiitos mielikuvasta.![]()
![]()
Miten se liittyy suomalaisiin?
Minä näen maahanmuuttopolitikassamme paljonkin ongelmia, mutta toisin kuin sinä, minä paikannan ne ongelmat nimenomaan siihen maahanmuuttopolitiikkaan, en neekereihin tai muslimeihin kollektiivisena joukkona.
Eli ongelma ovat suvikset.![]()
Suvikset, neekerit, kukkahatut, hyysärit, Yle sekä Hesari.
Kuitenkin keskustelua oli sinusta kivaa edistää jollakin tuttikuvalla?
Vai kauheat joka nurkalla vaanivat rasistit, jotka estävät ikävällä tavalla monikulttuuristen onnelojen muodostumisen? Ties vaikka olisivat nuo Ruotsinkin radikaalimuslimit pahoille tavoille opettaneet?
Kyllä.
Tässä tonttulakkikuva.
![]()