Ruotsin juutalaiset pelkäävät muslimien terroria

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juutalaiset tähtäimessä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Islam liittyy MUSLIMEIHIN, etkö sinä hullu maanikko tätä tajua?
Islam on uskonto, ei rotu. Tuntuu olevan suvakilla ripaskat housuissa kun vaalit lähestyvät ja hullut muslimit tappavat ja raiskaavat kaikkialla Euroopassa ja myös Suomessa (Oulun kirvessomppu, Viking Amorella joukkoraiskaajasomput, Porin polttomurhattu lenkkeilijätyttö jonka murhaaja muslimi jne...)

Suomessa on hyvin vähän muslimimamuja verrattuna siihen, että heitä löytyy rikosuutisista näinkin usein.

Mitä Vittua??!!

Fukitol ja kaltaisensa piiloutuvat halla-aho-kuvien taakse, he eivät uskalla keskustella islamista edes nimimerkin takaa. Oma valheellinen maailmankuvansa on muuten vaarassa kaatua!

Jospa sinäkin suvakkinatsi vilkaisisit tilastojen sijaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ, niin huomaisit mitä muslimit tekevät ympäri maailmaa!
Turha yrittää kääntää keskustelua Halla-ahoon, sillä et saa ihmisiä sumutettua vaan yhä useampi suomalainenkin alkaa tajuta millaisia vesikauhuisia mielipuolia islam tuottaa.

Äskenhän sinä juuri kehotit minua katsomaan nimenomaan tilastoihin. Ja kun kerroin, että teen sitä peräti työkseni, niin sinä kehotatkin minua laittamaan ne tilastot sivuun ja katsomaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ (sic!). Koeta nyt päättää!

Ja edelleenkin, sinä otit esiin sen Halla-ahon, en minä.

• Tykkää
Reactions: Fukitol
Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663707:
Hienoa, että teet tuollaisia oletuksia minusta. Onneksihan et ole itse yhtään ennakkoluuloinen minun suhteeni.

Olen pahoillani, mikäli sekoitin sinut johonkin toiseen henkilöön. Sen verran on kuitenkin syytä sinussakin, että kirjoitat niin monella nickillä tähänkin keskusteluun, että on todella vaikea pysyä perässä.

Äskenhän sinä juuri kehotit minua katsomaan nimenomaan tilastoihin. Ja kun kerroin, että teen sitä peräti työkseni, niin sinä kehotatkin minua laittamaan ne tilastot sivuun ja katsomaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ (sic!). Koeta nyt päättää!

Ja edelleenkin, sinä otit esiin sen Halla-ahon, en minä.

Onko tullut mieleen, että ehkä keskustelet useamman henkilön kanssa? :)

Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663765:
No tietystihän olen, sillä eihän teidän suvakkien maailmankuvaan mahdu, että inhoja maahanmuuttokriittisiä nyt kovin montaa voisi olla. Virallisen totuuden mukaan vain muutama huutava rasisti, fasisti, natsi löytyy ja näistä pahin on Jussi Halla-aho.

Ylen ja neekereiden vika.

Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663765:
No tietystihän olen, sillä eihän teidän suvakkien maailmankuvaan mahdu, että inhoja maahanmuuttokriittisiä nyt kovin montaa voisi olla. Virallisen totuuden mukaan vain muutama huutava rasisti, fasisti, natsi löytyy ja näistä pahin on Jussi Halla-aho.

Suurin piirtein noin, joo. :) Kun hiukan kärjistää.

Teidän (sinun?) ongelmanne on se, että te suureen ääneen toitotatte haluavanne puhua maahanmuutosta ja siihen liittyvistä ongelmista. Sitten kun teidän kanssanne koettaa puhua maahanmuutosta, niin te väistätte koko aiheen ja alatte puhua neekereistä tai muslimeista tai (hetki, kurkkaan tuolta toisesta ketjusta...) mamupaskavittuväestöstä. Mitäs peliä se tämä tämmöinen on?

Jos nyt kuitenkin hetki puhuttaisiin siitä maahanmuutosta, niin minun mielestäni keskeinen ongelma kiteytyy siihen, miten me kykenemme yhdistämme humanitaariset velvoitteemme siihen, että saisimme myös tai ennenkaikkea tänne sitä porukkaa, josta olisi meille välittömämmin hyötyä. Tässähän me emme ole juurikaan onnistuneet. Humanitaariset velvoitteemme täytämme kyllä (juuri ja juuri, muutama huomautus tosin on tullut), mutta korkeasti koulutettua ja tässä mielessä "valmista" väkeä me emme ole riittävässä määrin saaneet tänne houkuteltua. Ulkkisopiskelijatkin karkaavat suurelta osin valmistuttuaan muualle, eikä tähän kaikkein vähiten vaikuta se ilmapiiri, mitä aidanseipäistä lätiseminen aidan sijaan tänne meille on luomassa.

Teidän (sinun?) ongelmanne on se, että te suureen ääneen toitotatte haluavanne puhua maahanmuutosta ja siihen liittyvistä ongelmista. Sitten kun teidän kanssanne koettaa puhua maahanmuutosta, niin te väistätte koko aiheen ja alatte puhua neekereistä tai muslimeista tai (hetki, kurkkaan tuolta toisesta ketjusta...) mamupaskavittuväestöstä. Mitäs peliä se tämä tämmöinen on?

Jos nyt kuitenkin hetki puhuttaisiin siitä maahanmuutosta, niin minun mielestäni keskeinen ongelma kiteytyy siihen, miten me kykenemme yhdistämme humanitaariset velvoitteemme siihen, että saisimme myös tai ennenkaikkea tänne sitä porukkaa, josta olisi meille välittömämmin hyötyä. Tässähän me emme ole juurikaan onnistuneet. Humanitaariset velvoitteemme täytämme kyllä (juuri ja juuri, muutama huomautus tosin on tullut), mutta korkeasti koulutettua ja tässä mielessä "valmista" väkeä me emme ole riittävässä määrin saaneet tänne houkuteltua. Ulkkisopiskelijatkin karkaavat suurelta osin valmistuttuaan muualle, eikä tähän kaikkein vähiten vaikuta se ilmapiiri, mitä aidanseipäistä lätiseminen aidan sijaan tänne meille on luomassa.

Ensinnäkin mielestäni valtiolla on ensisijainen velvoite omia kansalaisia kohtaan, ei kaikki maailman ihmisiä kohtaan. (Tästäkin huolimatta tosin muita voidaan kyllä auttaa.)

Humanitaarisen apu: nostetaan kriisiavun määrää jolloin sitä apua voidaan jakaa niille oikeasti kaikkein hädänalaisimmille ihmisille siellä sota ja katastrofialueilla sen sijaan että otetaan kourallinen ihmisiä Suomeen löysin perustein, jotta suvakit voivat todistella itselleen kuinka hyviä ihmisiä ovat kun pelastivat Abdullahin ja Mehmedin, mutta jättivät samalla satoja tuhansia ihmisiä kurjuuteen. Muusta kehitysavusta voidaankin sitten tinkiä, sillä mitään todistettavaa hyötyä tuosta ei ole käsittääkseni ollut. Lisäksi osallistumalla rauhanturvaoperaatiohin annamme humanitaarista apua.

Työperäistä maahanmuuttoa voidaan puolestaan tukea kilpailukykyisellä ansiotulojen verotuksella sekä tarjoamalla suomenkielen opintoja.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663864:
Ensinnäkin mielestäni valtiolla on ensisijainen velvoite omia kansalaisia kohtaan, ei kaikki maailman ihmisiä kohtaan. (Tästäkin huolimatta tosin muita voidaan kyllä auttaa.)

Humanitaarisen apu: nostetaan kriisiavun määrää jolloin sitä apua voidaan jakaa niille oikeasti kaikkein hädänalaisimmille ihmisille siellä sota ja katastrofialueilla sen sijaan että otetaan kourallinen ihmisiä Suomeen löysin perustein, jotta suvakit voivat todistella itselleen kuinka hyviä ihmisiä ovat kun pelastivat Abdullahin ja Mehmedin, mutta jättivät samalla satoja tuhansia ihmisiä kurjuuteen. Muusta kehitysavusta voidaankin sitten tinkiä, sillä mitään todistettavaa hyötyä tuosta ei ole käsittääkseni ollut. Lisäksi osallistumalla rauhanturvaoperaatiohin annamme humanitaarista apua.

Työperäistä maahanmuuttoa voidaan puolestaan tukea kilpailukykyisellä ansiotulojen verotuksella sekä tarjoamalla suomenkielen opintoja.

Minun mielestäni niin valtioiden kuin yksittäisten ihmistenkin humanitaarisen vastuun rajat menevät ihmisyydessä, eivät valtionrajoja pitkin. Mutta tämä on siis vain minun mielipiteeni ja hyväksyn luonnollisestikin sen, että kaikki eivät tätä jaa.

Mutta tuossa sinun toisessa kappaleessasi näen nyt kyllä sellaisen ristiriidan, että toisaalta näet tärkeäksi auttaa ihmisiä siellä lähtöalueilla, mutta toisaalta haluat kuitenkin leikata sitä rahaa, jolla tuota auttamista käytännössä toteututetaan. Tuollaisenahan tuo näyttäytyy hyvinkin ulkokultaisena asenteena, joten voisitko hiukan täsmentää, mitä tarkkaan ottaen tarkoitat?

Mutta tuossa sinun toisessa kappaleessasi näen nyt kyllä sellaisen ristiriidan, että toisaalta näet tärkeäksi auttaa ihmisiä siellä lähtöalueilla, mutta toisaalta haluat kuitenkin leikata sitä rahaa, jolla tuota auttamista käytännössä toteututetaan. Tuollaisenahan tuo näyttäytyy hyvinkin ulkokultaisena asenteena, joten voisitko hiukan täsmentää, mitä tarkkaan ottaen tarkoitat?

Sitä että kriisiavulla käsittääkseni helpotetaan sitä akuuteinta hätää sotien ja katastrofien sattuessa, eli ihan oikeasti pelastetaan henkiä. Muu kehitysapu taas tietääkseni käytetään joihinkin hyödyltään kyseenalaisiin pidempiaikaisiin puuhasteluprojekteihin, joiden rahoituksen voisi jättää pääasiassa vapaille markkinoille tai kyseisille valtioille itselleen. Luultavasti tuollainen vastikkeettoman rahan jakelu nimittäin vain lisää kehitysmaiden riippuvuutta kehittyneistä maista, kun sitä ilmaista rahaa odotetaan olevan aina tulossa.

Alkuperäinen kirjoittaja aivoja saa käyttää;30663938:
Sitä että kriisiavulla käsittääkseni helpotetaan sitä akuuteinta hätää sotien ja katastrofien sattuessa, eli ihan oikeasti pelastetaan henkiä. Muu kehitysapu taas tietääkseni käytetään joihinkin hyödyltään kyseenalaisiin pidempiaikaisiin puuhasteluprojekteihin, joiden rahoituksen voisi jättää pääasiassa vapaille markkinoille tai kyseisille valtioille itselleen. Luultavasti tuollainen vastikkeettoman rahan jakelu nimittäin vain lisää kehitysmaiden riippuvuutta kehittyneistä maista, kun sitä ilmaista rahaa odotetaan olevan aina tulossa.

Ok, ymmärrän. Mutta toisaalta olen kyllä ymmärtänyt myös niin, että nykyään tuota kehitysyhteistyötä toteutetaankin usein nk. monenkeskisenä, jolloin mukana on niin valtioita, yrityksiä, kuin kolmannen sektorin toimijoitakin. Mutta yhtä totta lienee sekin, että iso osa niistä hankkeista kuivahtaa syystä tai toisesta kokoon, eli hyöty jää ennakoitua huomattavasti vähäisemmäksi.

Mutta maahanmuuton ja siihen liittyvien ongelmien kanssa tällä ei juurikaan ole tekemistä.

Tiedät itsekin puhuvasi täyttä paskaa. Nimenomaan se ihonväri on juurikin pääpointti, vaikka niin hommalla kuin täälläkin neekeri-sana on viime vuosina korvattu muslimi-sanalla. Juttujen sisältöhän on toki edelleen täsmälleen sama. Samalla tavallahan rasisti-termi korvattiin jo aiemmin sillä jo lähtökohtaisestikin naurettavalta kuulostavalla "maahanmuuttokriitikolla".

Tunnen valkoihoisia muslimeja, enkä pidä heistäkään. Tunnen myös tummaihoisia kristittyjä ja muihin uskontoihin kuuluvia, jotka ovat aivan mukavia ihmisiä eikä minulla ole mitään heitä vastaan. Islam lähtökohtaisesti alistaa naisia ja ei-muslimeja. Islamin oppeja noudattava muslimi ei voi olla maltillinen ja suvaitsevainen, ihonväristä riippumatta, koska islamissa ei ole sijaa maltillisuudelle. Tummaihoiset-kategoriaan kuuluvat ihmiset sen sijaan voivat olla millaisia tahansa.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Jospa sinäkin suvakkinatsi vilkaisisit tilastojen sijaan ELÄVÄÄ ELÄMÄÄ, niin huomaisit mitä muslimit tekevät ympäri maailmaa!
Turha yrittää kääntää keskustelua Halla-ahoon, sillä et saa ihmisiä sumutettua vaan yhä useampi suomalainenkin alkaa tajuta millaisia vesikauhuisia mielipuolia islam tuottaa.

No veljen Etiopialainen, siis ihan _PIKIMUSTA_ työkaveri on tuonut harvinaisen selvästi esille negatiivisen kantansa muslimeita kohtaan, jotka kuulemma saavat hänenkin kotikulmillaan sen verran pahaa aikaan, että ei nämä eksotiikasta viehättyneet tyttöset taida sitä ymmärtää, vaikka kuin järkeä heidän päähän takoisi.

Hauskaa muuten miten nämä "antirasistit" ja sen sellaiset ovat niin antirasisteja, mutta he ovat ihan sairaalloisen viehtyneitä ihmisistä juurikin niiden ihonvärin perusteella. Tyyppiesimerkki näistä Gambiaan matkaavista seksituristeista, siis naisista, jotka lähtevät sinne toiveenaan löytää itselleen nuori rakastaja. Siis ihan totta viiskbäset naiset kuvittelevat, että nuoret viriilit miehet haluavat heitä ihan silkasta rakkaudesta. Hieman vastaava ilmiö kun sellaset isot mörssärit lähtee hakemaan Thaikuista pientä sievää vaimoa ittelleen.

Rasistit ovat reppanoita, jotka ovat valmiita käyttämään mitä tahansa kansanryhmää kipeän ideologiansa käsikassarana. Vielä hetki sitten rasistien ykköskohde olivat juutalaiset, mutta nyt juutalaiset ja heidän ahdinkonsa kelpaavatkin rasisteille lyömäaseiksi muslimeja vastaan.

Vielä hetki sitten. On nyt vähän tainnut historian tuntien hakaristipropaganda jäädä vähän liiankin lujasti takaraivoon vai oletko viettänyt aikaasi jossain porukassa, jossa kaikki pahuus johtuu "natseista" ja uskonnot ja rodut sekoitetaan keskenään?

Onko sulla muuten mitään käsitystä siitä mikä yhteys muslimeilla ja natseilla on? Mitä luultavammin ei, koska sinä et edes tunnu ymmärtävän milloin puhutaan roduista, milloin uskonnoista, jotka toimivat myös väkivaltaa oikeuttavina, poliittisinakin ideologioina.

Ai niin, ootkos kuullut siionisteista?

Aika jännää eikös, kun ei ole mitään natsit vastaan suvaitsevaisuus asetelmaa.

Minä näen maahanmuuttopolitikassamme paljonkin ongelmia, mutta toisin kuin sinä, minä paikannan ne ongelmat nimenomaan siihen maahanmuuttopolitiikkaan, en neekereihin tai muslimeihin kollektiivisena joukkona.

Sanoisin, että yksi iso ongelma on kuitenkin se, että pesunkestävän muslimini on vaikea sopeutua suomeen, meidän kulttuuriimme ja arvoihimme. Uskon monien ongelmien johtuvan juurikin siitä.

Sitä voisi verrata vaikka siten, että jos sinä muuttaisit maahan, jossa pitää kunnioittaa hyttysiä ja arvostaa niitä. Veikkaan, että sinun olisi vaikea olla listimättä niitä käsivarteesi, kun tuhansia hyttysiä parveilee ympärilläsi, eikö?
Vähän sama muslimilla. Nainen ei ole mitään, niin miten ihmeessä he voisivat ymmärtää, että suomessa naisella onkin täysin sama arvo, kuin miehellä? Lisäksi heistä suuri osa pitää kristittyjä "vääräuskoisina" ja vähempiarvoisina, kuin itseään. Se jo itsessään vaikeuttaa sopeutumista meidän maahamme ja kultuuriimme.

Niin ihanaa, kuin ajatus onkin siitä, että voisimme kaikki elää sulassa sovussa keskenämme ja kunnioittaa toistemme tapoja, se ei mene niin. Se ei onnistu, kun tavat ja arvot ovat kaukana toisistaan.

Minä uskon, että hartaalle muslimille ei ole hyväksi olla täällä, eikä se edesauta meitäkään mitenkään. Vääjäämättä joudumme konflikteihin ja ongelmiin. Eikä se ole yksin suomalaisten ja suomalaisten suvaitsemattomuuden vika. Me emme saa asioita järjestymään hyssyttelyllä ja pelkällä hyväksynnällä.
Meillä on tässä maassa oma kultuurimme, omat arvomme ja tapamme. Niitä tulisi kaikkien kunnioittaa. Meillä on ollut myös äärimmäisen rauhallinen ympäristö elää ja sopusointuinen yhteiselo suomalaisten keskuudessa. Mielestäni kaikkien tulisi kunnioittaa tätä. Niin meidän itsemme, kuin maahamme saapuvienkin.

Mitäs jos kohdistaisimme jatkossa ne "humanitaariset veloitteemme" suomalaisiin, Suomen kansaan ja jos jotain siitä jää vielä jäljelle niin apua sinne missä sitä tarvitaan PAIKANPÄÄLLE. Ei maahanmuuttajia enää pakolaisten muodossa, ei varsinkaan muslimeja enää 1 kappalettakaan! Islam ei sovi yhteen kristinuskon kanssa. Itseasiassa se ei sovi yhteen edes omien lahkojensa kanssa, joten annetaan heidän auttaa omiaan. Muslimimaita on useita, heillä on öljyrikkauksia ja oma velvollisuutensa pitää huolen "omistaan".

Rikolliset maahanmuuttajat karkoitukseen välittömästi ja perhe perässä jos se sitä vaatii.

Sitten KOTOUTUS, mitä pikemmin takaisin omaan maahansa. Sehän se pakolaisuuden idea on alunperin ollutkin että palataan takaisin omaan maahan ja sen oman kulttuurin keskelle.

Oliks jotain muuta?