Ruotsidemokraatit Ruotsin ylivoimaisesti suurin puolue - vihreiden kannatus romahtanut pohjamutiin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuossa tutkimuksissa ruotsidemokraattien kokonaiskannatus on 28,8 prosenttia, mutta miesäänestäjien keskuudessa kokonaista 37,9 prosenttia.

Jostain syystä naiset suhtautuvat paljon miehiä positiivisemmin maahanmuuttoon ja monikulttuuriin, vaikka he ovat monikulttuurisessa yhteiskunnassa selvästi häviäjäpuolella.
 
Ei edes sitten kun saavat 51% äänistä?

Vaalimatematiikka takaa, että oman enemmistön saamiseen ei tarvita edes 51% äänistä. Jopa vain 40% saattanee riittää, jos pienpuolueita putoaa tarpeeksi paljon valtiopäiviltä pois 4 prosentin äänikynnyksen vuoksi.

Nykyisellä kasvutahdilla ruotsidemokraattien kannatus saattaa hyvinkin olla 40% ensi vaaleissa.

EI ole ollenkaan mahdotonta, että 2018 Ruotsin pääministerin nimi on Jimmy Åkesson ja mahdollista on myös, että puolue päättää silloin yksinään maan asioista.
 
Tuossa tutkimuksissa ruotsidemokraattien kokonaiskannatus on 28,8 prosenttia, mutta miesäänestäjien keskuudessa kokonaista 37,9 prosenttia.

Jostain syystä naiset suhtautuvat paljon miehiä positiivisemmin maahanmuuttoon ja monikulttuuriin, vaikka he ovat monikulttuurisessa yhteiskunnassa selvästi häviäjäpuolella.

Tai sitten he eivät jaa puolueen muita arvoja. Esim. vaikka haluaisin rajoittaa maahanmuuttoa, en voi äänestää persuja, koska persut edustavat lähestulkoon kaikkea sitä, mitä itse en kannata. Kannatan vihreitä arvoja, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, feminismiä ja tasa-arvoa enkä mitään perinteisiä sukupuolirooleja. Kannatan myös yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, koulutukseen panostamista, subjektiivista päivähoito-oikeutta, jne. Persuilta ei näihin saa vastakaikua.

Katsos kaikki eivät äänestä puoluetta vain yhden asian mukaan. Kokonaisuus ratkaisee.
 
Tai sitten he eivät jaa puolueen muita arvoja. Esim. vaikka haluaisin rajoittaa maahanmuuttoa, en voi äänestää persuja, koska persut edustavat lähestulkoon kaikkea sitä, mitä itse en kannata. Kannatan vihreitä arvoja, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, feminismiä ja tasa-arvoa enkä mitään perinteisiä sukupuolirooleja. Kannatan myös yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, koulutukseen panostamista, subjektiivista päivähoito-oikeutta, jne. Persuilta ei näihin saa vastakaikua.

Katsos kaikki eivät äänestä puoluetta vain yhden asian mukaan. Kokonaisuus ratkaisee.
Mamutus ei siis ole sinun suosikkitapasi romuttaa valtiontalous. Gotcha
 
Tai sitten he eivät jaa puolueen muita arvoja. Esim. vaikka haluaisin rajoittaa maahanmuuttoa, en voi äänestää persuja, koska persut edustavat lähestulkoon kaikkea sitä, mitä itse en kannata. Kannatan vihreitä arvoja, seksuaalivähemmistöjen oikeuksia, feminismiä ja tasa-arvoa enkä mitään perinteisiä sukupuolirooleja. Kannatan myös yhteiskunnallista oikeudenmukaisuutta, koulutukseen panostamista, subjektiivista päivähoito-oikeutta, jne. Persuilta ei näihin saa vastakaikua.

Katsos kaikki eivät äänestä puoluetta vain yhden asian mukaan. Kokonaisuus ratkaisee.

Hassua. Mamut nimenomaan vastustavat mainitsemiasi asioita.
 
Jotkut kyllä. Mutta niin persutkin. Joidenkin mamujen vanhakantaisuus ei ole syy äänestää persuja, jotka vastustavat minun oikeuksiani. Unohdin mainita, että en ole itsekään hetero, ja luonnollisestikaan en anna ääntäni sellaiselle puolueelle, joka vastustaa minun ja kaltaisteni oikeuksia.

Et katsonut sitä A-studiota, jossa Suomessa asuva imaami kertoi, että homoseksuaalisuuden rangaistus on kuolema? Heidi Hautala vain naureskeli, mutta Simeon Elo oli ainoa, joka uskalsi kysyä, että hetkinen... persut eivät kannata avioliittolakia, mutta tuomitsivat ainoina tuollaiset puheet kyseisessä ohjelmassa.
 
Miten vihreitä arvoja kannattava voi kannattaa miljoonien ihmisten tuloa Eurooppaan? Päästöt moninkertaistuvat kylmässä Euroopassa kun verrataan lämpimään Afrikkaan jossa asuminen ei tarvitse lämmitystä.
 

Yhteistyössä