ruotsi yritti vuosisadan häitä ja epäonnistui.Kyllä se Prinsessa Diana edelleen johtaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyttävä kansa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Millä tavalla epäonnistui? Dianan häitä en ole katsonut, en varmaan ollut syntynytkään silloin. Mutta minusta Victorian häät ovat olleet ihastuttavaa katsottavaa ja kauniin herkät :heart:

Alkuperäinen kirjoittaja One large coffee to go:
Nehän oli edellisellä vuosisadalla ne Dianan häät...

luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.

Mä kattelin iltapäivälä sitä kirkko-osuutta, ja mun mielestä se seremonia oli jotenkin ihanan tiivis ja tunnelmallinen, siis kodikas jopa :) vaikka oli kuinka paljon vieraita, kuninkaallisia ja mikä lie suurkirkko :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

luit sitten miten halusit alotuksen?Kyllähän Di oli aivan omassa luokassaan. Mitä mun prinsessa häät kuuluu tähän? Kehuin Dianaa. Ihme tyypei tas tulkitsemassa asioita.

En mä mitään tulkitse. Kumpiakaan häitä en oo katsonut. Mutta kyllä ne voi molemmat olla vuosisadan häitä, tai olla olematta, koska ovat olleet eri vuosisadoilla (tai -tuhansilla, kuten monet korjasivat).
Ja kyllä, on ihan pakko puuttua tähän yksityiskohtaan. :D

Itse näin aikoinaan Dianan häät. No, jos pitää vertailla pukuja ynnä muuta, niin kyllä Englannissa mentiin siinä asiassa edelle. Jos nyt sitä "loistokkuutta" ajatellaan.

Mä ajattelen asiaa niin, että Dianan ja Charlesin häät oli melko kylmäkiskoiset. Victorian ja Danielin häissä välittyi rakkaus ja tiivis tunnelma ihan kotikatsomoon asti =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

En mä mitään tulkitse. Kumpiakaan häitä en oo katsonut. Mutta kyllä ne voi molemmat olla vuosisadan häitä, tai olla olematta, koska ovat olleet eri vuosisadoilla (tai -tuhansilla, kuten monet korjasivat).
Ja kyllä, on ihan pakko puuttua tähän yksityiskohtaan. :D

Siis niinhän se on. Dianan häät oli sen vuosisadan/-tuhannen häät ja Victorian on sitten tän vuosisadan häät. Ap:tä vaan nyt nyppii kun ei ite tajunnut että niihän se onkin. :D

Upeat häät kertakaikkiaan. Ja hääpari niin kaunis ja rakastunut!! :flower:

Yhteistyössä