V
vierailija
Vieras
Syyte Ruotsissa: Mies pakotti vaimonsa myymään seksiä 120 miehelle
Miestä syytetään lisäksi vaimonsa kahdeksasta raiskauksesta, neljästä raiskauksen yrityksestä ja kolmesta pahoinpitelystä..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Monille tulee vaan yxYle aamu uutisissa kerrottiin, että mies käyttää itsestään nimeä Hirviö.
Minulle tuli mieleen nimestä tämän palstan ainakin yksi miesoletettu.
Arvasin että 666 teagoi heti tällä tavalla.Monille tulee vaan yx![]()
Varmaan sama vaivaa tätä kuin ranskalaista vastinettaan Dominiqueta. Molempien ihokin suht samaa sävyä joskin ruotsalainen on omaansa jonkin verran musteella yrittänyt tummentaa.Mikä ruotsalaisia miehiä oikein vaivaa...
Kauheita nuo ranskalaiset miehet.Varmaan sama vaivaa tätä kuin ranskalaista vastinettaan Dominiqueta. Molempien ihokin suht samaa sävyä joskin ruotsalainen on omaansa jonkin verran musteella yrittänyt tummentaa.
Kauheita nuo ranskalaiset miehet.
"Naiset eivät olleet alisteisessa asemassa ja he saivat itse valita asiakkaansa. He saivat myös itse lopettaa halutessaan yhteistyön miehen kanssa, kuten moni tekikin."Tämäkin on minusta kauhea. Entä sinusta?
"Päijät-Hämeen käräjäoikeus langetti kuusi kuukautta ehdollista vankeutta orimattilalaiselle 65-vuotiaalle miehelle, joka paritti myös alaikäisiä toistuvasti eri puolilla Suomea parin vuoden ajan."
![]()
Oikeudenkäynnit | Mies paritti naisia 20 euron kertakorvauksella: Osa oli alaikäisiä
Osa parituksen kohteista oli alaikäisiä.www.hs.fi
"Naiset eivät olleet alisteisessa asemassa ja he saivat itse valita asiakkaansa. He saivat myös itse lopettaa halutessaan yhteistyön miehen kanssa, kuten moni tekikin."
Naiset täysin vapaaehtoisesti myivät itseään ja mies vain pientä palkkiota vastaan helpotti naisten työtä hankkimalla heille asiakkaita.
Miehen toiminta oli laitonta, mutta tuskin kovin moni häntä siitä paheksuu.
Tietenkin se porukka jolla on nuttura liian kireällä paheksuu.Mielenkiintoinen näkemys.
Tietenkin se porukka jolla on nuttura liian kireällä paheksuu.
Tietenkin se porukka jolla on nuttura liian kireällä paheksuu.
![]()
Tuomiot | Helsinkiläismies tuomittiin jälleen lasten hyväksikäytöstä
Keski-ikäisellä miehellä on pitkä historia lasten hyväksikäytöstä internetissä.www.hs.fi
Olen aktivisti.Parittaminen ei ole Suomessa laillista. Vastustatko siis lakia?
Setalainen."Helsingin käräjäoikeus tuomitsi vuonna 1987 syntyneen Niko Kristian Korpin kahden vuoden ja kahden kuukauden vankeuteen yhdestätoista lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä.
Rangaistukseen vaikuttivat alentavasti miehen lukuisat aiemmat rikostuomiot samankaltaisista teoista. Niitä on käsitelty viimeksi oikeudessa vuosi sitten.
Nyt käsittelyssä olleet rikokset tapahtuivat vuosien 2008 ja 2020 välillä. Yhteensä uhreja oli tässä rikoskokonaisuudessa 11. Nuorin heistä oli 11-vuotias tutustuessaan mieheen. Joihinkin uhreihin mies piti yhteyttä vuosien ajan.
Miehen toiminta oli aina samanlaista. Hän esiintyi itse internetissä ikäänsä nuorempana, vaikka oli tapahtuma-aikaan parikymppinen."
Miks sinun pitää aina tulla pilaamaan kaikki ketjut asioilla jotka ei liity otsikkoon MITENKÄÄN!!!Yle aamu uutisissa kerrottiin, että mies käyttää itsestään nimeä Hirviö.
Minulle tuli mieleen nimestä tämän palstan ainakin yksi miesoletettu.