Ruotsalainen 6v pikkupoika vahingoitti kissaa ja hätyytti puukon kanssa kahta tyttöä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä,
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meidän naapurustossa ennen asunut poika (samanikäinen myös) tykkäsi potkia ja kivittää kissoja, ja mm. osoitteli puukon kanssa tyttöjä ja kuvaili yksityiskohtaisesti miten nämä kuolevat kun puukko osuu sydämeen.

Teillä taitaa olla oikeasti aika rauhaton asuinalue, jos olet oikeasti sitä mieltä, että viranomaiset eivät pitäisi kyseistä tilanne vakavana. Jos samantyyppisestä tapauksesta uutisoidaankin, vaikka on tapahtunut naapurimaassa. Huoh

Alkuperäinen kirjoittaja 2:n äiti;26184028:
Teillä taitaa olla oikeasti aika rauhaton asuinalue, jos olet oikeasti sitä mieltä, että viranomaiset eivät pitäisi kyseistä tilanne vakavana. Jos samantyyppisestä tapauksesta uutisoidaankin, vaikka on tapahtunut naapurimaassa. Huoh

Tässä kaupungissa lastensuojelulla on ikävä kyllä tärkeämpääkin tekemistä. Ylikuormitettuja ovat, se on karu totuus.

Ja jälkikäteen ajateltuna olisi voinut olla viisasta soittaa siitä puukkotapauksesta ihan vaikka poliisille. Minä en vaan sitä asiaa hoitanut, vaan pari naapuria - itse kuulin tilanteesta vasta myöhemmin, kun se oli jo ohitse, ja asiaan oli naapureiden toimesta puututtu & myös muita tahoja siitä infottu.

Alkuperäinen kirjoittaja 2:n äiti;26184028:

A asuu kaupungin vuokrakasarmissa ja ne talot kyllä tunnetaan.

Yhteistyössä