ruokkajuttuja.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tulisko hyviä jos tekee lettutaikinan (suolaisen) ja laittaisi väliin jauheliha,riisi,maissi sekoitusta ja kääris ne sinne väliin ja laittais uuniin hetkeksi.

Käviskö juustona fetakuutiot siihen päälle?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimoska:
Tulee hyvää. On testattu moneen kertaan. Tee vielä joku tuorejuustomössö väliin, ettei jää liian kuivaksi. :p

Ei taida nyt olla tuorejuustoa kaapissa,fetajuusto ainoa.Eikä muuta varmaan voi laittaa kostukkeeksi?
 

Yhteistyössä