Ruokavinkkejä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ChiChi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:39 pienenhetken kirjoitti:
no siitähän voi tehdä kaikkee mitä vaaleestaki,ihan samalla tavalla :)
makaroonilaatikko vaikka?

No kun mun mielestä se maistuu erilaiselle ja sitten luulen ettei siitä voi tehdä mitään samoja juttuja... :ashamed: Mutta olisi kiva kuulla semmoista, mitä en ennen ole tehnyt, tai mitä ei ole tullut ajatelleeksikaan?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:41 ChiChi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2007 klo 10:39 pienenhetken kirjoitti:
no siitähän voi tehdä kaikkee mitä vaaleestaki,ihan samalla tavalla :)
makaroonilaatikko vaikka?

No kun mun mielestä se maistuu erilaiselle ja sitten luulen ettei siitä voi tehdä mitään samoja juttuja... :ashamed: Mutta olisi kiva kuulla semmoista, mitä en ennen ole tehnyt, tai mitä ei ole tullut ajatelleeksikaan?
hassu :) meillä ei ikinä syödä vaaleeta makaroonia,aina vaan tummaa ja teen siitä ihan normaali ruokia :) mut aika vähä tulee syötyä makarooniruokia joten en oikeen osaa mitään vinkkiä antaa...
joskus syödään lohikastikkeen kans,lasten helpompi syödä sitä mitä pitkää tuorepastaa :)

mä käytän lohipastaan aina tummaa makaroonia. :p

kas näin: keitä makaroonit. paista pannulla lohisuikaleita, mausta suolalla, pippurilla ja sitruunamehulla. kiehauta kattilassa tilkka vettä, lisää joukkoon reilusti sulatejuustoa ja pakastepinaattia, kuumenna ja sekoita tasaiseksi. sitten kaikki ainekset vaan sekaisin ja tarjoillaan parmesanraasteen kanssa.

Yhteistyössä