ruokavalioni,mitä mieltä..?

Eli mitä meinaatte tällasesta syömisestä..laihtuuko ??

Esim. eilen söin:
*4-viljan puuroa lautasellisen(maapähkinöitä murskattu joukkoon,marjasosetta(mustikka.mansikka,vattu)
*kokojyväriisiä,itse tehtyjä kasvispihvejä (sis.pakastevihanneksia ja herkkusieniä.munaa,muusijauhetta),valmista curry-kastiketta
*2 täysjyväkorppua+hyvin vähän margariinia+ohuen ohut kinkkuleikkele, mandariini,tomaatti
*2 hapankorppua,margariini,kinkkuleike,tomaatti
*kuvattuja luumuja n. 15kpl
lisäksi join 2 kuppia kahvia ja vettä litkin päivän mittaa
sain kaloreita suunnilleen 900...en oikein osaa laskea
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 14:50 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Olisko helpompi laskee pisteitä?
Mä en osaa muuta sanoa... :whistle:
Eiks ois helpompi vaan syödä terveellisesti. Ja kohtuudella.

:LOL:

Koko ajan noita pisteitä tuputetaan... ;)

Ap: Jätä nuo korput pois ja syö oikeaa ruokaa. Tee niiden tilalle vaikka salaattia. Korput on kuivatettua valkoista hiivaleipää, niillä ei oo mitään arvoa kuin rouskutuksen riemua.

900 kcal on ihan liian vähän. Käy www.kutri.fi, tai Keventäjien sivuilla tai tuolla Ljusankin mainostamalla kalorilaskuri.fi -sivustolla.

Jos et tiedä, mitä kaloreiden laskeminen on, niin ei se onnistu ennenkuin opettelet. Jos haluat laskea kaloreita.
 
Tonnikeijukainen
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 22:19 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 14:50 Tonnikeijukainen kirjoitti:
Olisko helpompi laskee pisteitä?
Mä en osaa muuta sanoa... :whistle:
Eiks ois helpompi vaan syödä terveellisesti. Ja kohtuudella.

:LOL:

Koko ajan noita pisteitä tuputetaan... ;)

Ap: Jätä nuo korput pois ja syö oikeaa ruokaa. Tee niiden tilalle vaikka salaattia. Korput on kuivatettua valkoista hiivaleipää, niillä ei oo mitään arvoa kuin rouskutuksen riemua.

900 kcal on ihan liian vähän. Käy www.kutri.fi, tai Keventäjien sivuilla tai tuolla Ljusankin mainostamalla kalorilaskuri.fi -sivustolla.

Jos et tiedä, mitä kaloreiden laskeminen on, niin ei se onnistu ennenkuin opettelet. Jos haluat laskea kaloreita.
mitä sitä nauramaan. hyvin laihtuu pisteillen. Mun juttuni se ainakin on.
 
jumala
Se joka karppaa, laihtuu 10 kiloa, mutta jos larppaa ja laihduttaa samalla 11 kiloa. Olemme tosissamme, emme naura, laihdutamme. V. i ttu että laihdutajissa onkin niin paljon typeryksiä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 00:19 Tonnikeijukainen kirjoitti:
mitä sitä nauramaan. hyvin laihtuu pisteillen. Mun juttuni se ainakin on.
Emmä pisteitä nauranut, vaan sitä iänikuista neuvoa, ett syö terveellisesti ja kohtuudella. Ja toki pisteistä kuittasin samalla tavalla, kuin kuittaillaan karppauksen tuputuksesta. ;) Siinä kaikki.

Hmm, larppaus oliskin ihan uus laihdutuskeino. Pitääks olla joku menninkäinen vai keijukainen? :D Jos tuolla tasaisin väliajoin loikkis metsässä larppaamassa, niin johan siinä hyötyliikuntaa tulis. :D

Mut on tää jännää, ett aina jaksetaan vastata samoihin kysymyksiin satoja kertoja (ml. minä...). Muualla palstoilla vaan kehoitetaan käyttämään hakua... mut täällä kun se ei toimi ilman rekkautumista. Vakiot ovat: paljonko pisteitä saa syödä ja paljonko on pisteitä ruoka-aineessa X

Hesarissa arvosteltiin jokin aika sitten (8.2.) yks paikkarikirja (Vaihda ja valitse), sanottiin, että ei se opeta syömään terveellisesti. Se opettaa tuijottamaan pisteitä. On tietty makuasia, onko noissa eroa.<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 22:19 Selenicereus kirjoitti:
Ljusankin mainostamalla kalorilaskuri.fi -sivustolla.
Musta tää oli turhaa.
Enpä minäkään yksilöi sinua ainoaksi karppaajien nimissä puhujaksi tähän tapaan "Selenkin mainostama (hehkuttama) karppaus"..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 11:36 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 22:19 Selenicereus kirjoitti:
Ljusankin mainostamalla kalorilaskuri.fi -sivustolla.
Musta tää oli turhaa.
Enpä minäkään yksilöi sinua ainoaksi karppaajien nimissä puhujaksi tähän tapaan "Selenkin mainostama (hehkuttama) karppaus"..
Mitäs tää meinaa...en usko et sele tarkotti tässä mitää pahaa...(usko tai älä) ;) , koska monet karpitkin käyttää sivuja =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 12:18 los bullas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 11:36 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.02.2007 klo 22:19 Selenicereus kirjoitti:
Ljusankin mainostamalla kalorilaskuri.fi -sivustolla.
Musta tää oli turhaa.
Enpä minäkään yksilöi sinua ainoaksi karppaajien nimissä puhujaksi tähän tapaan "Selenkin mainostama (hehkuttama) karppaus"..
Mitäs tää meinaa...en usko et sele tarkotti tässä mitää pahaa...(usko tai älä) ;) , koska monet karpitkin käyttää sivuja =)
No en tod. millään pahalla sinua yksilöinyt! Ihmeen herkkää porukkaa täällä, kun joka asiasta suututaan. Minä nyt vain satuin muistamaan, että sinä käytät ja olet kehunut ko. sivustoa ja ajattelin mainita. Minusta on vaan päinvastoin positiivista, että ihmiset muistavat mitä toiset ovat sanoneet ja kirjottaneet ja näin osoittavat oikeasti lukevansa toisten viestejä!

Suurin osa täällä vaan kysyy oman asiansa ja pyörii oman napansa ympärillä eikä muista tai välitä yhtään lukea mitä muut ovat kirjoittaneet. Poikkeuksia mm. Linnean aloittama sokeriklubi, joka on minusta keskustelua parhaimmillaan. Siellä oikeasti jutellaan toisten kans, eikä vaan pyöritä omien ongelmien ympärillä.

Käytän muuten itsekin kalorilaskuria, btw.

edit: Ja jos luet tarkkaan, viittasin sinuun -kin päätteellä, mikä tarkoittaa että olemme samaa mieltä asiasta. Itsehän mainostin ko. sivustoa myös sanomalla noin.<br><br>
 
Sele:
No en tod. millään pahalla sinua yksilöinyt! Ihmeen herkkää porukkaa täällä, kun joka asiasta suututaan.

En suuttunut ja ymmärsin kyllä ettet sitä pahalla tehnyt (korkeintaan epähuomiossa). Mainitsin tästä kosoka tällaisen tapauksen yksilöinti on turhaa. Se että olen herkkä tälle yksilöinnille, on tämän kaksplus palstan "sormella osoittaminen", joka yleensä kohdituu aina yhteen palstailijaan (lähinnä mitäs nyt palstalla).

Sele:
monet eivät välitä yhtään lukea mitä muut ovat kirjoittaneet.

Los bullashan se Tässä ketjussa mainosti kalorilaskuri.fi (en minä).

Sele:
Käytän muuten itsekin kalorilaskuria, btw.

Voisitko sitten mainostaa sitä omissa nimissä?

Sele:
edit: Ja jos luet tarkkaan, viittasin sinuun -kin päätteellä, mikä tarkoittaa että olemme samaa mieltä asiasta. Itsehän mainostin ko. sivustoa myös sanomalla noin.

Miksi siis yksilöidä. Eikö voi sanoa monen muunkin mainostamalla ...


Joo tää oli turha vastaus, koska kyseinen oma kommenttini tarkoitti vain sitä mitä jo sanoin: minusta on kyseinen viittaus oli asiaton - tai turha.

Tosin se mitä sanoit siitä, että toisten ihmisen mielipiteet ja niiden muistaminen on hyvä asia - olen samaa mieltä. Helpottaa kummasti keskustelua.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 14:13 Ljusa kirjoitti:
Los bullashan se Tässä ketjussa mainosti kalorilaskuri.fi (en minä).
.....
Tosin se mitä sanoit siitä, että toisten ihmisen mielipiteet ja niiden muistaminen on hyvä asia - olen samaa mieltä. Helpottaa kummasti keskustelua.
No mulla muisti kantaa useampaankin ketjuun.

Ja tästä eteenpäin muistan, ettei saa yksilöidä ketään nimimerkillä eikä millään vaan puhua passiivissa. Näin sitä palataan ruotuun... sori kun menin sinunkauppoihin siitä ensin keskustelematta.

Mut mitä jos lainaa toisen tekstiä, niin onko sekin paha ja yksilöivää?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 14:18 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2007 klo 14:13 Ljusa kirjoitti:
Los bullashan se Tässä ketjussa mainosti kalorilaskuri.fi (en minä).
.....
Tosin se mitä sanoit siitä, että toisten ihmisen mielipiteet ja niiden muistaminen on hyvä asia - olen samaa mieltä. Helpottaa kummasti keskustelua.
No mulla muisti kantaa useampaankin ketjuun.

Ja tästä eteenpäin muistan, ettei saa yksilöidä ketään nimimerkillä eikä millään vaan puhua passiivissa. Näin sitä palataan ruotuun... sori kun menin sinunkauppoihin siitä ensin keskustelematta.

Mut mitä jos lainaa toisen tekstiä, niin onko sekin paha ja yksilöivää?
Sulla varmasti muisti kantaa useampaankin ketjuun. Se on hyvä asia. Mutta ensisijaisesti ehkä kannattaisi käyttää ap ketjussa käytettyjä kommentteja tai mainostuksia oman pointtinsa tukena.

Äläkä nyt ihmeessä minun kommentin takia muuta palsta tottumuksiasi (kuten et varmasti olisi tehnytkään =) ). Jokainen tavallaan. Ja niin sen pitää ollakin :D (mutta itse olen kärkäs antamaan kritiikkiä siinä missä kiitostakin).

Toisen tekstiä lainatessa - ei ole paha, eikä yksilöivä - on vaan helpompi (kuten tiedät) ilmasta yhteinen tai eriävä tai asiaa selventävä kanta.

Ja vielä lopuks, en mä oikeesti pahalla ottanut. Enkä tarkoittanut muillekaan ärtymystä tuottaa.
 

Yhteistyössä