Ruokapöytä gallup

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minä vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minä vieras

Vieras
Onko kaikilla 6 hengen ruokapöytä keittiössä? Tai vähintään ruokailuhuoneessa, jos keittiöön ei mahdu? Kiinnostaa, kun itsellä pelkästään vain 4 hengen pöytä keittiössä, johon tarvittaessa lisäjakkarat päätyihin. Ja meitä 2 aikuista ja yksi lapsi.

Alkuperäinen kirjoittaja minä vieras:
Onko kaikilla 6 hengen ruokapöytä keittiössä? Tai vähintään ruokailuhuoneessa, jos keittiöön ei mahdu? Kiinnostaa, kun itsellä pelkästään vain 4 hengen pöytä keittiössä, johon tarvittaessa lisäjakkarat päätyihin. Ja meitä 2 aikuista ja yksi lapsi.

Meillä myös.. Ahtaakshan se tuntuu käyvän, varsinkin kun vieraita tulee.. :whistle:

Meillä myös vähän vajaa pari metrinen pirtin pöytä. Siihen mahtuu istuksimaan ympärille 10
Vanha koti oli niin pieni, ettei ollut kuin pikkupöytä ja kaksi tuolia ja kyllä oli ärsyttävää.
2pöydässä ruokailijaa.

Meillä on 4 hengen pöytä, joka on jatkettavissa 6 hengelle, tosin sitten ei keittiössä oikein tahdo mahtua enää kulkemaan... Toisella puolen pöytää on tällä hetkellä saman sarjan penkki, jolloin sinne mahtuu 3 ala-asteikäistä istumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Meillä on pyöreä halk. 140 cm pöytä, siihen menee 4 - 10 henk ympärille onks toi sitten 10 henkilömn pöytä? kahdeksalle meillä on tuolit

Mä en kyllä pistä meidän 120cm pyöreään pöytään sellaisenaan kuin 4 henkeä. Jos sen jatkaa ovaaliksi 120*210cm niin sitten siihen saa 8 mukavasti ja 10 kahveelle.

Yhteistyössä