Ruokailuryhmän valinta apua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ????
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

????

Vieras
Käykö tähän keittiöön http://www.aijaa.com/v.php?i=2909078.jpg
Tällä värityksellä oleva ruokailuryhmä? (laitan kuvan seuraavaan viestiin) Siis onko liian tumma?

Mun mielestä sopis hyvin, menis väriltään yhteen sen tumman tason kanssa. MUTTA: Mitä materiaalia tuon pöydän pinta on? Meillä on vastaavanlainen pöytä (Stemmasta) ja siinä näkyy jokaikinen naarmu ja kolhu, joita myöskin tulee koko ajan kun onkin niin huono pinta :/ :/

Alkuperäinen kirjoittaja werner:
oletko varma jotta haluat kankaiset tuolit... itse ottaisin sen valkoisen jossa tummat kannet, siis sieltämaskun sivuilta...

Samaa mietin. kaverilla on tollaset tuolit, semmosta plyyshin tapaistahan toi on. Tosi hankala pyyhkiä puhtaaksi. Lapsilla varmasti tippuu ruokaa ja juomaa. :/ Mut väri sopii enemmän kuin hyvin!

oletko varma jotta haluat kankaiset tuolit... itse ottaisin sen valkoisen jossa tummat kannet, siis sieltämaskun sivuilta...

Tuo ei ollut se pöytä jota ollaan mietitty. Sivuilta ei löytynyt samaa pöytää, mutta tuo laittamani on hyvin paljon sitä vastaava.

Alkuperäinen kirjoittaja peesi:

Samaa mietin. kaverilla on tollaset tuolit, semmosta plyyshin tapaistahan toi on. Tosi hankala pyyhkiä puhtaaksi. Lapsilla varmasti tippuu ruokaa ja juomaa. :/ Mut väri sopii enemmän kuin hyvin!

Niissä meidän ryhmän tuoleissa kangas ei ole plyyshin tapaista vaan vähän enemmän karkeaa.

Yhteistyössä