Ruokahaaste vol.34 äänestys!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jassåå
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kahvikutsut

• Päätön

Ääniä: 3 9,7%
  • Jassåå

Ääniä: 3 9,7%
  • Mamma italiana

Ääniä: 1 3,2%
  • Scarlett O Harava

Ääniä: 2 6,5%
  • Kookosta

Ääniä: 4 12,9%
  • Hymyhuuli

Ääniä: 9 29,0%
  • Sateenkaaren väärässä päässä

Ääniä: 14 45,2%

• Äänestäjiä yhteensä
    31
Voi ei. Olisi vissiin pitänyt katsoa X-files eikä Bonesia tässä välissä...

Hei, tämän haasteen pitäisi olla kivaa ajanvietettä eikä mitään kinastelua siitä kuka todella voitti. Ite ainakin aina luen ajatuksella reseptit ja monta on tullut testattavien pinoon. Mm. Scarlettin occobucco oli todella hyvää ja ensi viikonloppuna testaan Jassåån kakkua.

Mun mielestä Päätön saa laittaa aiheen. Ei oteta tätä niin vakavasti vaan pidetään hauskaa ja kerätään hyvät reseptit talteen!

Alkuperäinen kirjoittaja Sateenkaaren väärässä päässä;26347443:
Voi ei. Olisi vissiin pitänyt katsoa X-files eikä Bonesia tässä välissä...

Hei, tämän haasteen pitäisi olla kivaa ajanvietettä eikä mitään kinastelua siitä kuka todella voitti. Ite ainakin aina luen ajatuksella reseptit ja monta on tullut testattavien pinoon. Mm. Scarlettin occobucco oli todella hyvää ja ensi viikonloppuna testaan Jassåån kakkua.

Mun mielestä Päätön saa laittaa aiheen. Ei oteta tätä niin vakavasti vaan pidetään hauskaa ja kerätään hyvät reseptit talteen!

Ja kiitos sun mun on pakko koittaa tehdä suklaa-vaahtokarkkileivoksia! :D Occo bucco oli muuten hyvää!

[QUOTE="Mamma italiana";26347914]no toivottavasti tulee uusi aihe :)[/QUOTE]

Toivottavasti :). Mulla vilisee jo päässä vaikka mitä ideoita :p. Teidän pöperöitä on kiva katsella :)

[QUOTE="vieras";26347932]Toivottavasti :). Mulla vilisee jo päässä vaikka mitä ideoita :p. Teidän pöperöitä on kiva katsella :)[/QUOTE]

minkà aiheen sinà laittaisit?

[QUOTE="Mamma italiana";26347951]minkà aiheen sinà laittaisit?[/QUOTE]

Koska minulla on juuri nyt niin hirmuinen nälkä haaveilen lämpimistä voileivistä tai jostain missä olisi pekonia :p. Marjoista ottaisin vadelman.

Yhteistyössä