"ainut"
En ole maininnut mistään mitään rumaaEi oo pakko kommentoida mitää jos kommentointi on vain rumaa.
En ole maininnut mistään mitään rumaaEi oo pakko kommentoida mitää jos kommentointi on vain rumaa.
Mun mielestä noi on hienoja =) Mut mä itsehän tein koiranoksennusta joten mitäpäs minä tietäisin.Joo ne kyllä oli aika säälittävän littanoita kaikinpuolin Mut onneks maistu ees hyvältä, toivottavasti seuraavaksi saan tehtyä niistä kunnon muhkeita!
Nooh, en mä jaksaisi loukkaantua tuollaisesta kritiikistä, vaikka sen toki olisi voinut kauniimminkin ilmaista.Mun mielestä noi on hienoja =) Mut mä itsehän tein koiranoksennusta joten mitäpäs minä tietäisin.
Tulihan se sieltä,tätä kateellisuuden huutelua odotin. Ei oikeesti meny nyt ihan hirveen kauaaainut taitaa olla vaan kovin kateellinen ihminen. Kaikki leipomukset on mun mielestä hienoja =) Ja toi koiranoksennus on kelvannut ihan ruoka-alan ammattilaisillekin joten jätän sun arvottoman kommentin jonnekin minne aurinko ei paista..
Nimenomaan munkin mielestä näistä on aina yritetty tehdä ns. hyvänmielen ketjuja. Silti lähes aina jostain tulee kinaa jossain vaiheessa : /Nooh, en mä jaksaisi loukkaantua tuollaisesta kritiikistä, vaikka sen toki olisi voinut kauniimminkin ilmaista.
Mut jos näissä ruokahaasteissa ei kuitenkaan tapeltais
Joo ei ole sulla kädentaidot hallussa ollu ainkaan tässä. Ja ei tämä nyt ole elämää suurempi asia,joten lopeta nyt se pelihousujesi repiminen. Säästä seuraavaankin kertaa jotainMun mielestä noi on hienoja =) Mut mä itsehän tein koiranoksennusta joten mitäpäs minä tietäisin.
Lupsakka ootMä kovasti yritän täällä hymyillä mut kaippa voitte kaikki huomata et tää on aika yksipuolista provosointia :hug:
Ja hymy edelleen sinne huulille ja ole ylpeä siitä, että osaat käyttäytyä aikuismaisesti!!! Näin minäkin täällä kuitenkin melko nuorena kävijänä usein ajattelenMä kovasti yritän täällä hymyillä mut kaippa voitte kaikki huomata et tää on aika yksipuolista provosointia :hug:
Saa Äänestysaika on päättyny.Saako Scarlettia jo onnitella? :flower: