Ruokaan menevä rahasumma?

Mä tarkistan aina plussa-tiedotteesta, paljonko on kuukaudessa mennyt kauppaan ja yleensä se on 400-600€/kk.
Ja tuohon summaan sisältyy kaikki mitä on ostettu.

Pelkälle ruoalle en oo kuukausihintaa laskenut.

Meitä on kaksi aikuista ja lapsi + 2 kissaa

hurjasti menee ylimääräistä rahaa, vaikka käytännössä kaikki lihat saadaan ilmaiseksi, miehen isä on lihanleikkaaja, joka viikko tippuu naudasn paistijauhelihaa puoli kiloa+ possua jne jne, ainoastaan broileria ostan itse kaupasta ja kalaa, montamonta sataa saa silti menemään, vaippoineen kaikkineen, vaikka teen hedelmäsoseita lukuunottamatta pojan soseet itse... ostan kalliita elintarvikkeita ja vaatekaupoile tulee livahdettua viikottain hakemaan "jotain pientä"... plääh, säästöä saisi aikaan vaikka kuinka, kun yrittäisi :)

[QUOTE="vieras";24969152]Väitän että kaikki ne, jotka eivät ole laskeneet summaa kauppakuiteista arvioivat summan alakanttiin.

Meillä menee 4:ltä hengeltä kuukaudesta riippuen ruokakauppaan 600-800 euroa, sisältää myös vaipat, pehmopaperit ja pesuaineet ym. kotitaloustarvikkeet. Ruoka ostetaan s-kaupoista, joten siksi tiedän aika tarkkaan paljonko sinne on rahaa kannettu, kun kotiin tulee kuukausittainen laskelma.[/QUOTE]

en ole katsonut kauppakuitteja, mutt ajos kuukauddesa ei oel tilillä enempää minkä voi käytää nin siloin sitä rahaa ei vaan mene enempää. Tyhjästä on paha nyhjästä

Yhteistyössä