Mulla olis tuolla pakastimessa kaksi kokonaista kukkoa, ja ruokaa pitäisi valmistaa.
Onko jollain hyviä vinkkejä/ideoita miten sitä kannattaa tehdä? Hyvää ruokaa pitää tietenkin saada. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Laarum:Olen tehnyt niin, että nahan alle VOiklönttejä sinnetänne, maustetta ( suolaa , mitä lie maunmukaan) ja sitten vaan uuniin ja muutaman kerran olen lusikoinut vuokaan kerääntynyttä nestettä siihen päälle ettei ois kuivaa.
Alkuperäinen kirjoittaja tt ei kirj:Menet ulos ja nostat pojan oksalle roikkumaan narussa. Otat liekinheittimen ja paistat sen sillä? Välillä laitat jotain oikein hyvää mausteseosta kauhalla päälle ja liekität uudestaan?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tää todella hyvä:Mie tungin sipulinpalasia sisään, pippuria ja suolaa, sitten aukasin olut tölkin, hörppäsin 1/3 oluesta pois, Tungin kanan siihen tölkin päälle "istumaan", siis se tölkki oli suurimmaksi osaksi sielä kanan sisällä. valelin hunajaChili seoksella ja laitoin uuniin/grilliin. Välillä valelin soijalla.
Ja ei ole yhtään kuivaa kana, olut pitää lihan mehevänä ja kosteana.
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kuulostaa mielenkiintoiselta.Mutta mä en pidä oluesta. :x
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kuulostaa mielenkiintoiselta.Mutta mä en pidä oluesta. :x
Minäkään en pidä, mutta oluessa marinoitu hirvi on hyvää. Kanasta tai kukonpojasta en sit tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuo on hyvää, kuhan et tee minun virhettä että viini loppuu ennen aikojaan :ashamed:
http://www.ruokala.net/resepti/coq-au-vin-kukkoa-viinissa-1
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kuulostaa mielenkiintoiselta.Mutta mä en pidä oluesta. :x
Minäkään en pidä, mutta oluessa marinoitu hirvi on hyvää. Kanasta tai kukonpojasta en sit tiedä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Kuulostaa mielenkiintoiselta.Mutta mä en pidä oluesta. :x
tuleeko Linqvistin hihveen olutta? :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja päätön:tuo on hyvää, kuhan et tee minun virhettä että viini loppuu ennen aikojaan :ashamed:
http://www.ruokala.net/resepti/coq-au-vin-kukkoa-viinissa-1
No toi kuulostaa ihan hyvältä, mutta en mä tiedä osaanko mä paloitella sitä.Mutta miten viini voi loppua ennen aikojaan, jos sitä tarvitaan reseptiin vain 4dl?
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Vitsi, löydänköhän mä tän ketjun enää sitten, kun noista kanalan uusista asukkaista selviää, onko ne kukkoja vai kanoja![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Vitsi, löydänköhän mä tän ketjun enää sitten, kun noista kanalan uusista asukkaista selviää, onko ne kukkoja vai kanoja![]()
Kyllä tää löytyy..
SUA mä kaipasin viime yönä kun se perhanan kana oli hukkateillään. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:Alkuperäinen kirjoittaja meah:Vitsi, löydänköhän mä tän ketjun enää sitten, kun noista kanalan uusista asukkaista selviää, onko ne kukkoja vai kanoja![]()
Kyllä tää löytyy..
SUA mä kaipasin viime yönä kun se perhanan kana oli hukkateillään. :kieh:
Mikä kana?![]()