Ruoka oksettaa

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Just taudista selvinny ja äsken tuossa sitten tein ruokaa.
No syötiin lapsen kanssa ....

Ja nyt mua oksettaa :x

Ja joo, olin tänään töissä........ Vaikka täytyy myöntää, että en tiedä oliko oikea ratkaisu :/ Olo ei ollut aivan maailman paras :snotty:
 

Yhteistyössä