Ruoka-ohjeista puheenollen - miten teet itse hampurilaiset?

Rinsessa-Ryysynen

Aktiivinen jäsen
09.05.2008
2 318
0
36
Mä en ole ikinä tehnyt. Kaupan purilaiset on hirveitä, pikaruokaketjujen tykkään.
Miten teette itse? teettekö sämpylätkin itse? Jos ette, niin mitä käytätte? Jos ei halua itse tehdä sämpylöitä, niin mikä olis paras valmistuote?

Entäs se majonesi/ salattikastike?

Valmiita kaupan hampurilais sämpylöitä (en muista nimeä, Prismasta)
Väliin paneroituja broilerinpihvejä, salaattia, tomaaattia, mausteita maun mukaan,
amerikkalainen hampurilaiskastike ja hyvää on =)

Alkuperäinen kirjoittaja Zeina:
Valmiita kaupan hampurilais sämpylöitä (en muista nimeä, Prismasta)
Väliin paneroituja broilerinpihvejä, salaattia, tomaaattia, mausteita maun mukaan,
amerikkalainen hampurilaiskastike ja hyvää on =)

Äh, miten toi muka poikkeaa kaupan hampurilaisista?
Luonnolliseti teen pihvit itse ja kastikkeenkin myös, kunhan saisin hyvät ohjeet.

Taisin olla tälle ketjulle inspiraationa. B)
Teen sämpylät sillä ohjeella minkä tuolla toisessa ketjussa kerroin, sit teen täyslihapihvit ja majoneesin ite, paistan kananmunaa väliin, joskus ananasta ja sit kaikennäköstä salaattia ja tietty ketsuppia. =) Ai niin ja kurkku-sipulisalaattia teen ite sinne väliin vielä.

Alkuperäinen kirjoittaja Jellicat is having a ball:
Taisin olla tälle ketjulle inspiraationa. B)
Teen sämpylät sillä ohjeella minkä tuolla toisessa ketjussa kerroin, sit teen täyslihapihvit ja majoneesin ite, paistan kananmunaa väliin, joskus ananasta ja sit kaikennäköstä salaattia ja tietty ketsuppia. =) Ai niin ja kurkku-sipulisalaattia teen ite sinne väliin vielä.

Siis teet majoneesinkin ite? Sen sun sämpyläohjeen merkkasin suosikkeihin. Täytyy kokeilla joskus :D

Yhteistyössä