Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.
Tollanen "pliis pliis pliis kommentoikaa mun syömisiä, koko ajan, aina, joka päivä, mitä mieltä ootte" on niin tuttua omilta sh-ajoilta. Nykyisin osaan suhtautua omiin syömisiini sen verran rauhallisesti, että ymmärrän ettei se todellakaan ole niin iso asia että siihen pitäisi oikein muiden ruodinta saada.
Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.
Tollanen "pliis pliis pliis kommentoikaa mun syömisiä, koko ajan, aina, joka päivä, mitä mieltä ootte" on niin tuttua omilta sh-ajoilta. Nykyisin osaan suhtautua omiin syömisiini sen verran rauhallisesti, että ymmärrän ettei se todellakaan ole niin iso asia että siihen pitäisi oikein muiden ruodinta saada.
Hmmm... et kuitenkaan aloita ketjua "maidottomia ja lihattomia ruokia" tai lisäile reseptejä tonne ruokapuolelle, vaan aloitat ketjun Ruoditaan mun syömisiä, missä kerrot aikalailla samoista ruuista kun eilenkin?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.
Mulla on ollu syömishäiriö ja tiedän kyllä merkit siitä, että alkaa mennö huonosti. Kiitos huolestasi, mutta kyllä mulla sillä saralla on kaikki ihan hyvin just nyt
Enemmänkin yritän tuoda julki maidottomia ja lihattomia ruokia, kun niin usein tulee ketjuissa ilmi, että ihmiset ei ymmärrä ruoan voivan olla terveellistä ja monipuolista ilman ko tuotteita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkö sä syö pikkasen liikaa tota kananmunaa?
Mietinkin että pistääkö se muillekin sh-taustaisille silmään, eikä vaan mulle.Alkuperäinen kirjoittaja :/:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.
Sama juttu tuli mulla mieleen, entisenä ja kai osittain nykyisenäkin syömishäiriöisenä.
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmmm:Hmmm... et kuitenkaan aloita ketjua "maidottomia ja lihattomia ruokia" tai lisäile reseptejä tonne ruokapuolelle, vaan aloitat ketjun Ruoditaan mun syömisiä, missä kerrot aikalailla samoista ruuista kun eilenkin?Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.
Mulla on ollu syömishäiriö ja tiedän kyllä merkit siitä, että alkaa mennö huonosti. Kiitos huolestasi, mutta kyllä mulla sillä saralla on kaikki ihan hyvin just nyt
Enemmänkin yritän tuoda julki maidottomia ja lihattomia ruokia, kun niin usein tulee ketjuissa ilmi, että ihmiset ei ymmärrä ruoan voivan olla terveellistä ja monipuolista ilman ko tuotteita.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkö sä syö pikkasen liikaa tota kananmunaa?
Sitä meni tänään vahingossa liikaaUnohdin lounaalla mitä ollaan päivällisellä syömässä niin tuli laitettuu majoneesia ja kananmunaa niihin leipiin. Nii,tuli syötyä leipää, vaikka myöhemminkin oli leipää tiedossa :headwall: Mutta meillä oli kaapit aika tyhjänä tänään niin otin mitä oli ^^
Mitä voi tulla siitä, että syö liikaa kananmunaa muute?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkö sä syö pikkasen liikaa tota kananmunaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkö sä syö pikkasen liikaa tota kananmunaa?
Sitä meni tänään vahingossa liikaaUnohdin lounaalla mitä ollaan päivällisellä syömässä niin tuli laitettuu majoneesia ja kananmunaa niihin leipiin. Nii,tuli syötyä leipää, vaikka myöhemminkin oli leipää tiedossa :headwall: Mutta meillä oli kaapit aika tyhjänä tänään niin otin mitä oli ^^
Mitä voi tulla siitä, että syö liikaa kananmunaa muute?
Kolesteroliarvot ei hirveesti tykkää hyvää ja hmm..pitääpäs googlettaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja :) :Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Etkö sä syö pikkasen liikaa tota kananmunaa?
Kyllä sitä voi ihan hyvin syödä, jos ei satu olemaan korkea kolesteroli.
Alkuperäinen kirjoittaja v:Onhan se ihan yleistä, että useimmat miehet kaipaa kunnon liha-, makkararuokia välillä. Ei ne elä pelkillä herneillä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kananmunia ei kuitenkaan kannata syödä liikaa. Joissakin väestötutkimuksissa runsas kananmunien syönti (yli 1 päivässä) on yhdistynyt esimerkiksi suurentuneeseen munasarjasyövän ja sydämen vajaatoiminnan riskiin. Varsinkin diabeetikoille runsas kananmunien syönti vaikuttaa tutkimusten mukaan olevan haitallista. Mielestäni on järkevintä ja turvallisinta rajoittaa kananmunien syönti noin 3-4 munaan viikossa, vaikka terveellistä määrää koskeva tutkimusnäyttö ei olekaan vielä varmaa.
Tällästä löysin,toki kananmunassahan on paljon terveydelle hyviä ravintoaineita,mutta kohtuus kaikessa =)
Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kananmunia ei kuitenkaan kannata syödä liikaa. Joissakin väestötutkimuksissa runsas kananmunien syönti (yli 1 päivässä) on yhdistynyt esimerkiksi suurentuneeseen munasarjasyövän ja sydämen vajaatoiminnan riskiin. Varsinkin diabeetikoille runsas kananmunien syönti vaikuttaa tutkimusten mukaan olevan haitallista. Mielestäni on järkevintä ja turvallisinta rajoittaa kananmunien syönti noin 3-4 munaan viikossa, vaikka terveellistä määrää koskeva tutkimusnäyttö ei olekaan vielä varmaa.
Tällästä löysin,toki kananmunassahan on paljon terveydelle hyviä ravintoaineita,mutta kohtuus kaikessa =)
apua söin aamulla paistettua munaa 3 oli leivän päällä
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja v:Ei ihme, ettei teillä oo miehiä saman katon alla....
Sä meinaat, että siskon mies tappo itsensä sen takia, että me syödään hyvin...? :headwall:
VITTU MITÄ PELLEJÄ TÄÄLLÄKIN LIIKKUU.
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Alkuperäinen kirjoittaja jaiks:Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kananmunia ei kuitenkaan kannata syödä liikaa. Joissakin väestötutkimuksissa runsas kananmunien syönti (yli 1 päivässä) on yhdistynyt esimerkiksi suurentuneeseen munasarjasyövän ja sydämen vajaatoiminnan riskiin. Varsinkin diabeetikoille runsas kananmunien syönti vaikuttaa tutkimusten mukaan olevan haitallista. Mielestäni on järkevintä ja turvallisinta rajoittaa kananmunien syönti noin 3-4 munaan viikossa, vaikka terveellistä määrää koskeva tutkimusnäyttö ei olekaan vielä varmaa.
apua söin aamulla paistettua munaa 3 oli leivän päällä
Jos et joka päivä syö noin paljon,niin on ok. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:Kyllä mäkin kasvisruoasta tykkään,mutta lihaakin on välillä saatava![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:Alkuperäinen kirjoittaja Kyllä:Ootko miettiny NinaTT että sulla taitaa olla alkava/piilevä syömishäiriö? Ihan sama mulle mitä syöt, mutta syömishäiriön ensimmäisiä tunnusmerkkejä on se, että syöminen valtaa epänormaalin paljon tilaa ajatuksista, ja että ruualle ja omille syömisille haetaan ylikorostuneesti toisten hyväksyntää päivästä toiseen.