Runsas valkovuoto

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Loppui =)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Loppui =)

Vieras
Haluan kirjoittaa vinkiksi kaikille samasta vaivasta kärsiville: Epäspesifi emätintulehdus... Se mulla joskus todettiin. Vedin lääkärin määräämät lääkkeet ja kuurit -eivät auttaneet asiaan, vaan valkovuoto jatkui ihan samanlaisena. Kärsin asiasta 5 vuotta ja lääkkeet eivät auttaneet vuotoon. Olin jo menettänyt uskoni, että vaiva koskaan katoaisi. Joka päivä vuotoa niin että pikkuhousut märkänä jos en käyttänyt suojaa. Sitten tässä kerran antibioottikuurin syötyäni pelkäsin hiivatulehdusta ja päätin syödä maitohappobakteereja ehkäistäkseni mahdollisen hiivan. Yhtäkkiä tajusin, et krooninen jatkuva runsas vuotoni loppui! Ja se loppui kuin seinään, aivan yllättäen ja odottamatta ja uskon vakaasti, että nämä maitohappobakteeripillerit auttoivat asiaan! Muuta muutosta elämässäni ei ollut. Olen todella ihmeissäni ja iloinen tästä muutoksesta -yksi ikävä asia elämässä vähemmän =) Nyt 3 kk elämää takana ilman vaivaa! Ihanaa! Toivottavasti tepsii Teillä muillakin!

Hei!

Olipas kiva kuulla vinkistä! Pitääkin heti kokeilla itsekin, koska minulla sama homma: täytyy jatkuvasti pitää pikkuhousunsuojia, koska valkovuoto on niin runsasta.
Kysyisin sitä, että kuinka kauan söit noita maitohappobakteereja ja kuinka monta otit päivässä?

Ostin maitohappobakteerit apteekista -alkujaan ulkomaan reissua varten ehkäistäkseni vieraan maan bakteerikannasta aiheutuvia vatsaoireita. Kävi kuitenkin niin, että nämä pillerit jäivät silloin lähes käyttämättä ja käytin loput sitten myöhemmin antibioottikuurin jälkeen. En muista tablettien nimeä, mutta niitä otettiin yksi päivässä. Tabletti pureskeltiin ja se maistui sitruunalta. Sellainen pieni purkki ;) Hope tepsii teilläkin.

Kiitos loistovinkistä, joka paransi heti elämänlaatuani:) Ostin apteekista purkin maitohappobakteerikapseleita ja jo seuraavana päivänä runsas vuoto oli loppunut kuin seinään! 100 kapselin purkki maksoi jotain 20 euroa, eli pieni hinta siitä, että sain nyt sanoa hyvästit märille pöksyille, pikkuhousunsuojille ja sille yök-hajulle..:(

Yhteistyössä