Runsaantunut/lisääntynyt valkovuoto-> raskaana???

:eek:

Kuukautisten piti alkaa eilen (minulla säännöllinen kierto), mutta valkovuoto on runsaampaa ja lisääntynyt parin päivän aikana ja verta ei näy missään, eikä oloa että olisi tuloillaan.
Raskaanako?? :eek: Olisipa yllätys kerrassaan.
 
StiinaS harmaana
Itsellä oli juuri noin, valkovuoto tuntui lisääntyneen ja plussa tuli sitten aikanaan testiin. Tosin ennen menkkojakin on valkovuodolla tapana lisääntyä, mutta mielestäni sitä oli normaalia enemmän.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 20:09 StiinaS harmaana kirjoitti:
Itsellä oli juuri noin, valkovuoto tuntui lisääntyneen ja plussa tuli sitten aikanaan testiin. Tosin ennen menkkojakin on valkovuodolla tapana lisääntyä, mutta mielestäni sitä oli normaalia enemmän.
KIITTI =)
Eli odotellaan.
 
Torrakko
Mulla oli ennen raskautumista kierto sekasin ja kuukautisiin tuli parin kuukauden tauko. Silloin valkovuoto tuli menkkojen tilalla ja todella runsaana. Raskaana en kuitenkaan silloin ollut kun vuoto oli runsasta, eikä raskaana ollessa ole ollut vastaavaa vuotoa...
 
hehkee
Minulla tuli aivan järkky määrä valkovuotoa joskus kp 18-20 ja sitten loppui. Heti siitä alkoi raskaus-oireet ja tiesin jo odottelevani esikoistani tammikuisen keskenmenon jälkeen. Testin tein rv 4+1 ja sieltähän se positiivinen vastaus sitten tulikin.

Valkovuotoa ei ole sen kummemmin tullut ton alun jälkeen. Oikeastaan päinvastoin, paikat on ihan rutikuivat.
 
Itse en ole vielä testannut, kp27, menkojen pitäis alkaa 22pvä joten vkon loppuna jännäillään. mullakin lisääntynyt valkovuoto, haisevaksi..alaselkää juilii ja vatsassa tapahtuu jotain =) nyt parina päivänä lämmöt olleet koholla 37.1 ja normi lämpö 36,6..ellottaa, mut ei yrjö lennä :LOL: ..
 

Yhteistyössä