Onko millaista aluetta asua? Kesällä muutto turkuun. Katselin etuovea että siellä ainakin olisi oikean kokoisia asuntoja
???Joka kerta kun sieltä ajaa läpi, oli vuorokauden aika mikä tahansa, siellä näkee tummaihoisia nuoria miehia isoissa laumoissa, joten onko ne kaikki tulossa mumoa kattomasta? Siellä on vanhainkoti, mutta asunnossa asuu kyllä enimmäkseen nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Runosmäki on eläkeläisten kaupunginosa . Ja se aurinkolaakso tms, mikä siellä pohjoisosassa on, niin ÄLKÄÄ muuttako sinne.
Kärsämäki.Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:Ok. Mikä alue olisi hyvä lasten kanssa asua? En omista autoa niin ei kauhean kaukaa palveluista ja sairaalasta kun siellä joudumme ravaamaan
No silloin kun minä itse siellä asuin, niin kyllä vaan mammat ja papat on ihan enemmistönä. Tietty varmaan keskittyneet aika reippaasti siihen vanhainkotia ympäröiviin "kortteleihin".Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:???Joka kerta kun sieltä ajaa läpi, oli vuorokauden aika mikä tahansa, siellä näkee tummaihoisia nuoria miehia isoissa laumoissa, joten onko ne kaikki tulossa mumoa kattomasta? Siellä on vanhainkoti, mutta asunnossa asuu kyllä enimmäkseen nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Runosmäki on eläkeläisten kaupunginosa . Ja se aurinkolaakso tms, mikä siellä pohjoisosassa on, niin ÄLKÄÄ muuttako sinne.
Hannunniittu, Jaani, Pääskyvuori ja Laukkavuori ovat ainakin kohtuuhintaisia lähiöitä lapsiperheille.Alkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:Ok. Mikä alue olisi hyvä lasten kanssa asua? En omista autoa niin ei kauhean kaukaa palveluista ja sairaalasta kun siellä joudumme ravaamaan
No juu, se on kyllä totta...Mä tunnen Eunosmäestä lähinnä sen Teboil Haapasalon ympäristön, siis kai se on sitä vanhinta osaa ja mä en kyllä muuttais sinne...Mä pidän sitä sosiaalisten ongelmien keskittymänä ja tosiaan, kaveri joka asuu siellä (on asunu 10 vuotta, useassa kämpässä mutta aina siellä Tebbarin lähellä) ei uskalla muuttaa nyt kun on pässy rauhalliseen taloon, joten...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No silloin kun minä itse siellä asuin, niin kyllä vaan mammat ja papat on ihan enemmistönä. Tietty varmaan keskittyneet aika reippaasti siihen vanhainkotia ympäröiviin "kortteleihin".Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:???Joka kerta kun sieltä ajaa läpi, oli vuorokauden aika mikä tahansa, siellä näkee tummaihoisia nuoria miehia isoissa laumoissa, joten onko ne kaikki tulossa mumoa kattomasta? Siellä on vanhainkoti, mutta asunnossa asuu kyllä enimmäkseen nuoria.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Runosmäki on eläkeläisten kaupunginosa . Ja se aurinkolaakso tms, mikä siellä pohjoisosassa on, niin ÄLKÄÄ muuttako sinne.
Enkä mä tiedä onko toi sun kuvaamasi laumakaan mikään varsinainen suositus kaupunginosalle .
Ja ylettyy kauas kaupunkialueen ulkopuolelle!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Julkinen liikenne toimii hyvin Turussa.
AivanAlkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Ja ylettyy kauas kaupunkialueen ulkopuolelle!Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Julkinen liikenne toimii hyvin Turussa.
No ei mulla siitäkään alueesta ole kokonaisuutena mitään negatiivista sanottavaa ja Turussa kuitenki asuin reilut 28v aikoinaan, eikä ole poissuljettua sekään et sinne takasin muuttaisin.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan edelleen:Se on jänskää miten sellasilla ihmisillä jotka eivät itse ole täällä asuneet on aina kovin vahvat negatiiviset mielipiteet alueesta(siis Runosmäestä).Itse tosiaan olen kouluni täällä käynyt lukiota myöten eikä ole muuta kuin positiivista sanottavaa!
Mutta saanko mä sanoa negatiivisen mielipiteeni alueesta, kun olen asunut siellä alaikäisenä 5 vuotta ja aikuisena 6 vuotta? Ja koko ikäni siellä on asunut ainakin yksi sukulainen/ystävä/kaveri, parhaimmillaan moniakin .Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan edelleen:Se on jänskää miten sellasilla ihmisillä jotka eivät itse ole täällä asuneet on aina kovin vahvat negatiiviset mielipiteet alueesta(siis Runosmäestä).Itse tosiaan olen kouluni täällä käynyt lukiota myöten eikä ole muuta kuin positiivista sanottavaa!
Savitehtaankadulla, ihan Tyksin vieressä, on vuokrataloja. Keskustaan on matkaa n. 2km ja bussit kulkee ihan vierestä. Katsopa http://opaskartta.turku.fi/ ja sieltä SavitehtaankatuAlkuperäinen kirjoittaja SuviTuulia:Ok. Mikä alue olisi hyvä lasten kanssa asua? En omista autoa niin ei kauhean kaukaa palveluista ja sairaalasta kun siellä joudumme ravaamaan