Runescape?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kummipoikani isoveljet pelaa, toinen täyttää 14 ja toinen 12. ovat pelanneet jotain pari-kolme vuotta. eikä kumpikaan oo saanu pelata muuten ku vanhemman läsnäollessa maksimissaan puol tuntia.

pelaa mulla veli.. on nyt 10 ja on pelannu monta vuotta.. ei ole todellakaa lapsien peli. raju ja raaka, vaiks sitä tosiaan monet alaaste ikäset pelaakin.. en suosittelis antamaa, ja sit siihen jää koukkuun helposti.

muistan, että minun pojat pelasivat runescapea useita vuosia takaperin. pojat ovat nyt jo aikamiehen kirjoissa.
entäpä, jos tutustuisitte poikasi kanssa yhdessä tähän peliin? tietäisit mitä jannu koneella puuhaa ja samalla voisit arvioida kuinka pelaaminen vaikuttaa poikaasi.
meillä oli tietokoneen avaamisessa salasana eli pojat pääsivät pelailemaan vain vanhemman ollessa kotosalla ja harvoin silloinkin.

Alkuperäinen kirjoittaja syystyttönen:
muistan, että minun pojat pelasivat runescapea useita vuosia takaperin. pojat ovat nyt jo aikamiehen kirjoissa.
entäpä, jos tutustuisitte poikasi kanssa yhdessä tähän peliin? tietäisit mitä jannu koneella puuhaa ja samalla voisit arvioida kuinka pelaaminen vaikuttaa poikaasi.
meillä oli tietokoneen avaamisessa salasana eli pojat pääsivät pelailemaan vain vanhemman ollessa kotosalla ja harvoin silloinkin.

Joo en todellakaan anna pelata yksin tai olla koneella yksin. Ehkä mun pitää ens ite pelata sitä ja arvioida sitten, miltä tuntuu :) Poika on kyllä televisio-ohjelmien pelottavuudenkin suhteen jo äitiään rohkeampi, mutta mä en pystykkään kattomaan mitään :)

Eräs tuntemani lapsi on pelannut sitä jo 5-vuotiaasta lähtien, eikä siitä ole hänelle ainakaan mitään haitallista aiheutunut. Suhteellisen turvallinen peli. Vaikka siinä taistellaan, niin taistelut ovat kuin legoukko mätkisi toista legoukkoa. Verta ei näy ja kirosanat sensuroidaan.

Yhteistyössä