Rumat tanssit tänä iltana Helsinki Pridellä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luomuherne nenässä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Luomuherne nenässä

Vieras
Oletteko koskaan ajatellut, että voisiko homous aiheuttaa myös joitakin karkeamotorisia ongelmia homossa/lesbossa?

Näin tänä iltana Kaisaniemen puistossa Helsinki Priden lavatanssit ja olin aivan kauhistunut, miten rumasti keskimäärin homot ja lesbot tanssivat perinteisiä lavatansseja. Minulle tuli siitä oikein paha mieli! Minulle tanssi on pyhä asia, jossa varsinkaan naisihmisen ei sovi rytkytellä menemään niin kuin joku metsurin ja rekkakuskin risteytys. Ei puhettakaan, että varsinkaan naisihmisillä olisi ollut edes kunnon kenkiä jalassa.

Onko kuitenkin niin, että nainen ja mies on luotu olemaan yhdessä? Tanssikin sen osoittaa.

Mulla on kieltämättä hahmottamisessa isojakin ongelmia, oon aina aatellu että äidin raskaudenaikainen tupakanpoltto voisi olla yksi syistä, mutta biseksuaalisuutta/lesboutta en oo tullu ajatelleeksikaan.

Sääli ettei hahmotuskyky oo lainkaan parantunu näinä viitenä vuotena joina olen miehen kanssa seurustellut. Kihlatkaan eivät auttaneet.

No, kunhan menemme naimisiin niin ehkäpä minustakin tulee normaali. :heart:

:headwall:

Mua raivostuttaa niin sanoinkuvaamattoman paljon tuo Pride, ettei mitään rajaa! Koko keskusta on aivan tukossa, julkisiin liikennevälineisiin on tehty aikataulumuutoksia jne. Täysin julkisiin paikkoihin ei ole minkäänlaista menemistä, kun praidilaiset valtaavat ne. Jos vaikka haluaisit mennä rauhassa perhepiknikille lauantaina, niin sielläpä on puisto varattu sateenkaariväelle. Eikö tuota tapahtumaa voisi rajata viikonlopun mittaiseksi ja siten, että virikkeet järjestettäsiin öisin. Ei millään pahalla, mutta homolapsettomat eivät tajua, mitä on, kun joutuu selittämään pikkulapselle, miksi tädit vaihtavat keskenään räkää kadulla. Muutenkin kauheen provosoivasti esiintyvää porukkaa.

KARHUSAUNA MIEHILLE
Hikinen karhusauna perinteisessä julkisessa saunassa. Hinta 12€, vain käteinen.
Järj. Bear With Us
Kotiharjun sauna, Harjutorinkatu 1
Jälkilöylyt Nalle Pubissa, Kaarlenkatu 3-5

Auta armias, jos heterot järkkäis jonkun seksisaunan ja sitä tuettaisiin vielä valtion kassasta!

Alkuperäinen kirjoittaja levitetään aidsia!;26565267:
Mua raivostuttaa niin sanoinkuvaamattoman paljon tuo Pride, ettei mitään rajaa! Koko keskusta on aivan tukossa, julkisiin liikennevälineisiin on tehty aikataulumuutoksia jne. Täysin julkisiin paikkoihin ei ole minkäänlaista menemistä, kun praidilaiset valtaavat ne. Jos vaikka haluaisit mennä rauhassa perhepiknikille lauantaina, niin sielläpä on puisto varattu sateenkaariväelle. Eikö tuota tapahtumaa voisi rajata viikonlopun mittaiseksi ja siten, että virikkeet järjestettäsiin öisin. Ei millään pahalla, mutta homolapsettomat eivät tajua, mitä on, kun joutuu selittämään pikkulapselle, miksi tädit vaihtavat keskenään räkää kadulla. Muutenkin kauheen provosoivasti esiintyvää porukkaa.

No mikä hitto siinä nyt taas niin vaikeeta on? Selitä ihan samalla tavalla vaan kuin selität heteroparit.

Yhteistyössä