Rumat ne vaatteilla koreilee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Name-No
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Name-No

Aktiivinen jäsen
16.02.2009
1 589
2
36
Olin tuossa illalla nukuttelemassa pikkumiestä yöunille ja mietiskelin samalla vaatepakettia jonka saan tällä viikolla ja jossa on kerrankin vaatetta MINULLE. :p :xmas: Joka tapauksessa; jostain ihme mielensyövereistä pamahti sitten se sanonta mieleen että "rumat ne vaatteilla koreilee".... :whistle:

Aloin sitten ihan asiakseni pohtimaan että onkohan tuo alunperinkin pelkästään suomalainen sananlasku? Kun jotenkin tuntuu että suomalaiseen mentaliteettiin kuuluu nöyryys, vaatimattomuus, tietynlainen värittömyys. En vaan osaa kuvitella jonkun italialaisen mamman tai marokkolaisen isännän tuollaista lausetta suustaan päästävän. :whistle:

Itse rakastan vaatteita, koruja, kenkiä.... kaikkea ihanaa tilpehööriä. Mutta tuo sanonta mulla nyt jäi junnaamaan päähän. :snotty: :whistle: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Mistäs sulle niitä vaatteita sitten tulee?
Mä en itse satsaa vaatteisiin vasta kun syksyllä B)

Noh.... :ashamed: Huutonetistä. :ashamed: Mutta kivalta ne näytti ainakin kuvissa; melko paljon vaatetta ja ihan halvalla.... :whistle:

Tuo n vaan sanonta, mutta joskus lentokentällä olen katsllut hienosti pukeutuneita. tavallista on, että lihavat ja rumat sijoittavat paljon rahaa kampaajaan ja vaatteisiin.

edes jotain oikeudenmukaista maailmassa... köyhät ovat usein kauniita. rumat jalihavat rikkaita.

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
Mistäs sulle niitä vaatteita sitten tulee?
Mä en itse satsaa vaatteisiin vasta kun syksyllä B)

mäki satsaan vaatteisiin vasta syksyllä :D :wave:

Mä oon niin iso possu nyt ja meinaan tämän vuoden puolella kutistua monta vaatekokoa tai ainakin muutaman :D

Alkuperäinen kirjoittaja Name-No:
Nyt ei natsannut mun paketti sulle :D

Höh, minä jo innostuin.... :laugh: Olisin tehnyt susta vakkarimyyjän. :saint: :D

Laita mulle yv:tä jos haluut mun nikin sieltä ;)

U've got mail.
:wave:

Samoin :wave:

Nyt ei natsannut mun paketti sulle :D

Höh, minä jo innostuin.... :laugh: Olisin tehnyt susta vakkarimyyjän. :saint: :D

Laita mulle yv:tä jos haluut mun nikin sieltä ;)

U've got mail.
:wave:

Samoin :wave:

:D

Yhteistyössä