Vedä jätkä vittu päähän ja kato mitä näkyy! Oli eka kommentti mikä mieleen tuli, sillä en itsekkään ole mikään kaunotar.
Säälin sinua KomeaM29. Olet henkisesti köyhä. Sinä et huomaa mitään muuta kuin sen miltä toinen näyttää. Näet peilistä 'komean' itsesi, luuletko tosiaan kaikkien muidenkin pitävän sinua komeana? Tuskin pitävät. Olet uskomattoman lapsellinen ja typerä. Sinä olet kusipää jonka kanssa en viitsisi yhtään ainutta iltaa istua samassa pöydässä.
Salli mun kertoa yks totuus: kauneus on katoavaista. Yhtenä päivänä olet ryppyinen vanha pappa, jolle vaihdetaan vaipat, sillä hän ei kykene enää pidättämään tai menemään vessaan. Sillä minkä näköinen olet nyt, ei ole silloin mitään merkitystä. Sillä, onko sinulla todellisia ystäviä ja rakkaita nyt, on merkitystä myös silloin.
Minulla ei oo ylipainoo, eikä naamakaan ole pahemman näköinen. (Luulin aijemmin olevani luonnottoman ruma ja vielä hirvittävän lihavakin) Mieheni ja moni muu kehuu kauniiksi. Olen uskonut vasta vanhemmiten, etten olekkaan mitenkään erikoisen ruma. ( Itsetunto oli pohjalukemissa. Olen pitänyt itseäni niin rumana, että olen yrittänyt itsemurhaa. kiitos justiisa tollasten KomeaM29- tyyppisten ihmisten, jotka määrittelevät ihmiset vain ulkonäön perusteella.) Onneksi on aina ollut ystäviä, jotka näkevät pintaa syvemmälle.
Ja kuule, KomeaM29, vaikka en kauneus standardeja täyttäisikään, aijon harrastaa seksiä siellä missä haluan. Laihoilla, lihavilla, kauniilla,rumilla, tummilla, vaaleilla... on kuules KomeaM29 ihan samanlaiset oikeudet kuin sinullakin!