Rumalla ja ehkä vielä pulskalla naisella ei kyllä ole mitään oikeutta vaatia treenattua, itsestään huolehtivaa miestä!

• Viestiketjun aloittaja hullu ajatus
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="mies";26299488]
Liika itsenäisyys, negatiivisuus, epäily, pettymykset, kärsimykset... Kaikki tällaiset heikentävät spontaaniutta, uskallusta ja tiettyä naiiviutta. "Aikuisuus" epäromanttisena tilana on jotain ongelmallista viehätyksessä.[/QUOTE]

:D sanoo mies, joka ei omanikäistään naista saa... ;)

Ja mitä niihin vaatimuksiin tulee, niin ollessani nuorempana ylipainoinen, en ikinä tyytynyt kehenkään vaan otin sellaisen, joka täytti vaatimukseni. Ja ah, mitä komistuksia mulla olikaan, vaikka pullea olinkin. Katsos on niitäkin, jotka viehättyy niin paljon luonteesta ja kauniista kasvoista, ettei ylipaino ole este millekään. Normaalipainoisena tapasin nykyisen mieheni, komea ja treenattu ja vieläpä tuo rinnalla on vaikka lapsen saamisen jälkeen taas ollaan ylipainoisia, tosin laihduttamaan päin.

ettekö osaa lukea
Täällä on kyllä varsin monella lukutaito hukassa, ei voi kuin ihmetellä.

Ap puhui rumista, lihavista ja rääväsuisistä veepäistä ja te alatte itkeä sitä, että "kyllä voi pullukallakin olla komea mies, jos on tosi kiva ja minullkain on...". Niin! Nyt ei ollutkaan siitä kysymys!

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö osaa lukea;26308059:
Täällä on kyllä varsin monella lukutaito hukassa, ei voi kuin ihmetellä.

Ap puhui rumista, lihavista ja rääväsuisistä veepäistä ja te alatte itkeä sitä, että "kyllä voi pullukallakin olla komea mies, jos on tosi kiva ja minullkain on...". Niin! Nyt ei ollutkaan siitä kysymys!
Mene muualle n**simaan sitä pilkkua, otsikossa kaikki tarvittava tähän ketjuun kommentin antajalle.

ettekö osaa lukea
[QUOTE="vieras";26308092]Mene muualle n**simaan sitä pilkkua, otsikossa kaikki tarvittava tähän ketjuun kommentin antajalle.[/QUOTE]

Ai, onko piklun nussimista pysyä asiassa? :O Mikäs sun ongelma oli? Kirjoititko historian kokeessakin esseen hiiren talvehtimisesta?

"harmis"
No mä oon kyllä järkyttynyt siitä että monilla treenatuilla ja hyvässä kondiksessa olevilla miehillä on tavalliset pulleronaiset. Ja oikeasti, mun silmiin ei minkään näköisiä kun makkaroita tursuaa sieltä täältä eikä edes kasvoistaankaan nättejä naisia. Mutta jotainhan nuo miehet niissä näkee,jospa niillä on hyvä luonne ja onneksi on siis komeita ja treenattuja miehiä joille hyv luonne kelpaa eikä ulkonäkö ole ykkösasia.

Itse vaan treenattuna naisena oon edelleen sinkku. WTF :D

Mikäli oikein muistan, niin eikös se markkina-arvoteoria nimenomaan oleta, että naiset pyrkivät pariutumaan ikään kuin oman tasonsa yläpuolelle? Ja tästä johtuen ilman kumppania jäävät kaikkein alimman tasoiset miehet (heidän alapuolellaan kun ei ole naisia, jotka tavoittelisivat näitä miehiä) ja kaikkein ylimmän tasoiset naiset (heidän yläpuolellaan ei ole miehiä tavoiteltavaksi).

• Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö osaa lukea;26308128:
Ai, onko piklun nussimista pysyä asiassa? :O Mikäs sun ongelma oli? Kirjoititko historian kokeessakin esseen hiiren talvehtimisesta?
Siis sinun mielestäsi muu kirjoitus kumoaa koko otsikon? Mistäköhän itse olet esseesi rustannut...?

ettekö osaa lukea
[QUOTE="vieras";26308283]Siis sinun mielestäsi muu kirjoitus kumoaa koko otsikon? Mistäköhän itse olet esseesi rustannut...?[/QUOTE]

Se tarkentaa sitä huomattavasti, kyllä. Otsikko on ikään kuin eräänlainen insertti, katsos. Ja ap:han vielä tarkensi asiaa yhdessä viestissään! Suurin osa kommenteista on aivan aiheen vierestä.

Minä osaan kirjoittaa esseeni ihan aiheesta, olen aina osannut.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö osaa lukea;26308311:
Se tarkentaa sitä huomattavasti, kyllä. Otsikko on ikään kuin eräänlainen insertti, katsos. Ja ap:han vielä tarkensi asiaa yhdessä viestissään! Suurin osa kommenteista on aivan aiheen vierestä.

Oi vau, ihanko oikein esseet osaat kirjoittaa! Huoh, mistä teitä tulee...

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö osaa lukea;26308311:

Luin tarkemmin koko aloituksen, yhdessä kohtaa mainittiin ohimennen rääväsuu, muuten oli täyttä tylytystä vähemmän kauniita ihmisiä kohtaan. Sisälukutaito puuttuu siis tässä tilanteessa sinulta, hyvä esseenvääntäjä :)

ettekö osaa lukea
[QUOTE="vieras";26308341]Luin tarkemmin koko aloituksen, yhdessä kohtaa mainittiin ohimennen rääväsuu, muuten oli täyttä tylytystä vähemmän kauniita ihmisiä kohtaan. Sisälukutaito puuttuu siis tässä tilanteessa sinulta, hyvä esseenvääntäjä :)[/QUOTE]

Valitettavasti olet yhä väärässä, mutta en jaksa vääntää. Poistun tästä ketjusta.

Yhteistyössä