Olen. Mutta mikä on hassua että useasti rumista vauvoista kasvaa kauniita aikuisia..
Ei nyt ihan kaikista kun rupesin ajattelemaan.. Mä olin ruma vauva, tosi laiha, punatukkainen, silmät lähellä toisiaan, isot jalkaterät.. Enkä mä kyllä nyt aikuisenakaan mikään kukkanen ole.
ainakin erikoisen näköisen. luulin, että sillä tytöllä oli jokin kehitysvamma kun pää oli niin oudon mallinen. onneksi vanhemmat pitivät häntä maailman kauneimpana vauvana
Kuopukseni oli ruma vauva, näytti karjalaiselta emännältä syntyessään. Lisäksi sai niitä hormoninäppyjä runsaasti niin ei tosiaan ollut kovin kaunis näky... Nyt vuoden vanhana on nätti tyttö.
Miehen veljentyttö oli kanssa todella ruma syntyessään, nyt 3kk ikäisenä jo aivan eri näköinen, sievä typykkä.
Olen nähnyt rumia vauvoja ja olen nähnyt jopa lähes vastasyntyneitä kauniita vauvoja ( mm. erään puolituttuni joka suositteli tätä palstaakin aikanaan ).
Kaunis vauva on ihan eri näköinen kuin ruma vauva.
Eilen näin ABC kahvilassa kauniilla äidillä todella ruman n. vajaa vuoden ikäisen tytön. Niin ruma että jopa mieheni pyysi minua katsomaan vauvaa. Tytön naamassa oli silmät jotenkin kaukana toisistaan ja nenän ja suun väli pitkä. En ole varma voisiko olla joku kehitysvamma. Mutta todella ruma vauva oli silti. Lähes inhottavan näköinen. Äidilleen varmaan kuitenkin söpö.
omani oli nättejä jo heti syntyessään. Nuorempi oli noin 2v asti erikoisen kaunis. Nyt jo ihan tavallinen. Rumia vauvoja olen nähnyt paljon. Mitä nuorempi vauva on, sen helpommin näyttää rumalta. Harva esim enää 8kk ikäisenä on ruma.