Ruma talo ulkoa, ihana sisältä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten onkaan noin iso ero...kaunista tuo sisätilan valoisuus ja avaruus...

http://www.etuovi.com/kohde/b38399?sc=M59189126&pos=53

Mä olen ihan toista mieltä :D Mun mielestä se talo on olkoota ihana, mutta ne pari sisäkuvaa antoi kyllä varsin ahtaan käsityksen tilasta. Makkarissa se sngyn jalkopääty on niin ahdas, että mahtuuko sieltä edes kulkemaan? Vessakin oli pitkä ja kapea käytävä. Ruokailutilakin näytti olevan tilaan nähden melko iso, eikä sohvan päädystä kyllä kävele ilman, että osuu samalla kukkaan.
Mutta vaihtamalla kalusteet hieman pienempiin nuo kulkuväyläongelmat poistuu. Itse asunto oli muutoin mielestäni varsin upea. Niin sisältä, kuin ulkoa. Kelpais kyllä mulle :D

Ulkoa tosiaan ruma, altaanpuolelta katsottuna menettelee. Vessa ja kodinhoitohuone on turhan käytävämäisiä ja turhan vaaleeta mun makuun, muuten on sisältä kiva. Hintakin tosin on ihan kiva...

Joo, olen samaa mieltä, ulkoa ruma ja sisältä hieno. Hitsi kun sais vielä tuon koko sisustuksen huonekaluineen kasveineen mukaan kauppaa. Ah, tuossa olisi kiva asua :)

Katsoin kuvat uudestaan, ja en kyllä löytänyt moitteen sijaa sisäkuvista. Mitä sitä sen suuremmalla tilalla kodinhoitohuoneessa tekee. Takana kun on vielä ihanat isot liukuovikaapit!

Ihanat materiaalit, ihana koti, kauuuniisti sisustettu! Makkarissakin oli tilaa ihan riittävästi.

Ulkoa tosiaan omituisen näköinen, mutta kelpaisi minulle silti.

Ruma ulkoa ja kolkko sisältä ja tajusin ettei tuo voi kenenkään koti olla, kun ikkunatkin lattiasta lähtevät. Lapsi-- ja eläinperheelle kammotus asunto, kun ikkunat rähmittäisiin. Taitaa jonkinmoinen edustusasunto olla.

No joo aika tumma ja ruma ulkoa päin, sisältä valoisa ja vaalea,mutta liian vaalea mun makuun. :)

Mä olen eri mieltä, minusta kauhea persoonaton laatikko sekä sisältä, että ulkoa. Ja so called sisustus samaa huttua mitä joka sisustuslehti syytää tälää hetkellä. Ei rosoa ei rouheutta, pelkkää uutta ja mitäänsanomatonta vailla historiaa.

Ihana sisustus ja ulkokuorenkin saa maalilla paremmaksi. Sutisin seinät harmaiksi.

Tätä saunan lasiseinämuotia on ymmärrä. On siinä hieno pestä persettään suihkussa yleisön edessä, kun saunojat katselevat rivissä lasiseinän takana.

Yhteistyössä