Ruma pimpero

  • Viestiketjun aloittaja Kukka kumminkin
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 02:40 Kukka kumminkin kirjoitti:
Kysymys miehille:

Voiko pimppi olla ruma? Siis niin ruma, että hommat jää suorittamatta, kun sen näkee? Millainen on ruma pimppi?
Ei voi olla. Ei sellaista ole tehtykkään mikä ei miehelle kelpaisi. Et tarkentanut mitä tarkoitit rumalla - jos tarkoitat isoja häpyhuulia niin miehelle mukavampaa vain "kielitöissä". :p
 
Toinen mies
Veikkaisin että saa olla kyllä aikamoinen torttu ettei jää hommat suorittamatta.

Enemmin homma voi jäädä suorittamatta jos tortun omistaja on yläpäästäkin torttu.

isot häpyhuulet ovat minusta upean näköiset.

Oikeassa asennossa liukuvat mukavasti kalun vartta myöten.
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66
kade
Joo, tosta mä oon tosi kade miehille, koska heillä on yleensä parempi näkyväisyys mitä tapahtuu, mäkin tahtoisin katsella kuinka k.ulli liukuu sisääni ! :p Kiihottaa jo pelkkä mielikuva asiasta !
 
kade
Meillä on kyllä peilejä kahdella sivulla sänkyä....mut en mä sieltä SITÄ itse tapahtumaa näe, en millään, muutenhan mun pitäis kurkotella jotenkin luonnottomasti. Kyllähän mä sillain näen jos kohottaudun kyynärpäiden varaan ja jos mies tulee ns. edestä päin, yleensä mä kyllä oon niin fiiliksissä etten edes ajattele tota asiaa kun ollaan "hommissa" , mut olen monesti ajatellu, että olispa kiva olla joskus samassa aitiopaikassa kuin mies pannessaan :p
 
Kukka kumminkin
:ashamed: No juuri noista isoista häppäreistä on kysymys... :ashamed: Kun ne sisemmät on tosi isot "lerpakkeet".... :ashamed: Olen jopa miettinyt leikkauksessa käymistä.
 
Toinen mies
Älä ihmeessä käy leikkaamassa mitään pois.

Sinulla on monen miehen mielestä unelma piirakka. =) =) =)

Isot sukuelimet ovat aina eroottisen näköiset. Oli kyse miehestä tai naisesta.

Nainen, ole ylpeä häppäreistäsi! :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: Mies66
minäkin olen joutunut häpeemään omia alahuuliani kun toinen niistä roikkuu ja venyy jos sitä venyttää...mutta toivottavasti nää vastaukset pitää paikkasa ja miehet oikeesti vaan tykkää niistä :p
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 23:45 iina kirjoitti:
minäkin olen joutunut häpeemään omia alahuuliani kun toinen niistä roikkuu ja venyy jos sitä venyttää...mutta toivottavasti nää vastaukset pitää paikkasa ja miehet oikeesti vaan tykkää niistä :p
Pitävät paikkansa - miksi tällaisista asioista pitäisi valehdella?
 
toinen
Toinen tykkää toisesta, toinen toisesta. Minusta pitäisi hyväksyä se mitä on, enkä usko, että on olemassa tässäasiassa ns. rumaa. Myönnän kyllä itse ainakin, että joskus näkee enemmän kauniita pimperoita kun toiset.
 
minäkin olen joutunut häpeemään omia alahuuliani kun toinen niistä roikkuu ja venyy jos sitä venyttää...mutta toivottavasti nää vastaukset pitää paikkasa ja miehet oikeesti vaan tykkää niistä :p
Vaikka viesti on vanha niin asia ei! Naisellani on myös isot ja venyvät häpyhuulet. Aivan uskomattoman kivaa leikkiä niillä kun ollaan suuhommissa! Hän ei ole lainkaan huolissaan niistä, varsinkin kun tykkään niistä suuresti. Ainoa probleemi minulle on kun aamuisin leikin niillä, sormille läppäistään melkein heti... :/
 
  • Tykkää
Reactions: Irski

Yhteistyössä