Rukoilijasirkka!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja :
Miten sun miestä on haukuttu? En oo lukenut ko. ketjua.
inhottavan ja ällöttävän näköiseksi. Minusta se on aika räikeä tapa sanoa mielipiteensä. mielipiteenhän voi myös ilmaista passiivisesti, siten ettei sano mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Ei tätä jaksa lukea mutta mutta miksi ihmeessä ei saisi sanoa omaa mielipidettään? Ei kaikkien näöstä ole pakko pitää. On vähän heikko itsetunto jos ei arvostelua kestä, varsinkaan jonkin internetpalstan.

Mun mielestä on kasvatus menny pieleen jos on aikuisena kusipää. Kusipään ja suorapuheisen ero on selkeä niille jotka eivät ole kusipäitä. Joten en tarkenna tässä asiaa enempää.. Koska se on selvä niille jotka ovat tunneälykkäitä.
Mä olen samaa mieltä. Ei normaalilla aikuisella ole tarvettakaan lähteä vittuilemaan joka asiasta/ihmisestä.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Soraya:
Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Mene ottamaan drinkki tai 10 jos tulisit kivemmaksi siitä.
Miksi täällä pitäis aina jonkun persettä nuolla! :$
Kivana oleminen toiselle = perseen nuolemista? Höpö höpö. :)
Aika hirveitä varmaan kaikki ihmissuhteet, jos tolleen ajattelis.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
inhottavan ja ällöttävän näköiseksi. Minusta se on aika räikeä tapa sanoa mielipiteensä. mielipiteenhän voi myös ilmaista passiivisesti, siten ettei sano mitään.
Hyi! Onpa inhottavia ihmisiä. Miks ei voi pitää suutaan kiinni, jos ei jostain tykkää?
Missä aikuismaisuus, ihmiset?!

Ja sulle R-sirkka, ne jutut, jotka oon lukenut, jotka oot kirjoittanut, antavat sinusta miellyttävän ja mukavan, sivistyneen ihmisen kuvan.
Älä välitä junteista ihmisistä, jotka laukovat, mitä sylki suuhun tuo.
Hali!

Rukoilijasirkka
Hyi! Onpa inhottavia ihmisiä. Miks ei voi pitää suutaan kiinni, jos ei jostain tykkää?
Missä aikuismaisuus, ihmiset?!
No, ei miestä haittaa, joten ei muakaan enää.

harmaille haukkujille:
Mun mies on komee ja pitkä :D ja eräs vakkari on palstalla nähnytkin kuvista hänet ja jutellut usein. *terveisiä multakin tälle leidille

Olisin muuten saattanut näyttää kaikille kuvan täällä. Mutta enpä taida kun täällä on kusipäitä :D jotka haukkuisi miehen vaan sen takia etteivät pidä minusta. *näyttää kieltä*
:p :p :p

Onneks miehesi on fiksu, aikuinen, ajatteleva ihminen, joka tuntee itsensä ja oman paikkansa elämässä (luulisin...) - mitä ei vissiin suurin osa täällä olevista ole...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Anni:
Hmm..mä en nyt kyllä keksi miksi noin oisi sanottu.
Musta tuo on aivan tavallisen näköinen kaveri, siis sellainen perus.
Jotakuinkin niin minustakin. Ei mikään ihmeellisen kummallisen omituinen tai karmea.

Anni
Jotakuinkin niin minustakin. Ei mikään ihmeellisen kummallisen omituinen tai karmea.
Juu ei kun ihan tavallisen näköinen kaveri. Ihan kuin munkin ukko (joka tietysti on musta tosi komea ;) )

Rukoilijasirkka
Juu ei kun ihan tavallisen näköinen kaveri. Ihan kuin munkin ukko (joka tietysti on musta tosi komea ;) )
se on vähän, että se, kuka on mukava, ihana ja rakas, näyttää luonnollisesti aivan ihanalta. mieskin ajattelee, että mä oon ihana.

se on vähän, että se, kuka on mukava, ihana ja rakas, näyttää luonnollisesti aivan ihanalta. mieskin ajattelee, että mä oon ihana.
Näinhän se on - ja niinhän sen pitääkin mennä. :)

petra
ja oikeesti, sun mies on ihan kivan ja mukavan näköinen. Ja jos ajattelen mun omaakin miestäni, niin varmaan tulis täällä kakkaa niskaan, mutta mun mielestä hän on maailman ihanimman ja komeimman näköinen :)! Ja mä en mitään kauheen komeaa ottaiskaan ettei emännät ois täällä kuolaamassa ja kirjoittelemassa kuinka ovat pettäneet mun miehen kanssa. Nimittäin sellaisiakin ketjuja on täällä ollut... on tää maailma kyllä kummallinen paikka :/.

vierestä seurannut
Varo, Sirkka suuttuu tuostakin, ei saa sanoa ketään tavallisen näköiseksi. Veti herneen nenään jo kun Grace oli jonkun mielestä "vain tavallisen näkönen" eikä kaunis niinkuin Sirkan mielestä. Mun mielestä "tavallisen" näköinen on kohteliaisuus eikä mitenkään haukkumasana!

Miksi ei voi jättää sanomatta mielipidettään, jos ei ole hyvää sanottavaa? Mikähän mahtaa olla omassa elämässä pielessä, kun tuntee tarvetta olla muille ilkeä? En ymmärrä. Kertoo ihmisestä aika paljon...

jep
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Varo, Sirkka suuttuu tuostakin, ei saa sanoa ketään tavallisen näköiseksi. Veti herneen nenään jo kun Grace oli jonkun mielestä "vain tavallisen näkönen" eikä kaunis niinkuin Sirkan mielestä. Mun mielestä "tavallisen" näköinen on kohteliaisuus eikä mitenkään haukkumasana!
Sirkkis suuttuu, jos ei ole perheineen kaikkien mielestä se kaikista ihQuin.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Miksi levitellä kuvia netissä, jos pahastuu kommenteista?

vierestä seurannut
Alkuperäinen kirjoittaja jep:
Alkuperäinen kirjoittaja vierestä seurannut:
Sirkkis suuttuu, jos ei ole perheineen kaikkien mielestä se kaikista ihQuin.
Ken leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön. Miksi levitellä kuvia netissä, jos pahastuu kommenteista?
Mä en nyt ihan tota tarkoittanut vaan sitä, että ilmeisesti jonkun mielestä "tavallisen" näköinen on haukkumista :/ Mun mielestä siinä ei ole mitään pahaa jos sanoo että joku on tavallisen näköinen. Se onkin sitten ihan eri asia jos puhutaan rumasta, ällöttävästä, inhottavasta yms.

äitee
joo mul meni kans ohi.. kävin kattoo niit kuvii, ja en nyt yhtää ymmärrä, et mitä vikaa rukoilijasirkan miehes muka on..ihan tavallisen suomalaisen miehen näköinen. ei mitään haukuttavaa

tarkka
harmaille haukkujille:
Mun mies on komee ja pitkä :D ja eräs vakkari on palstalla nähnytkin kuvista hänet ja jutellut usein. *terveisiä multakin tälle leidille

Olisin muuten saattanut näyttää kaikille kuvan täällä. Mutta enpä taida kun täällä on kusipäitä :D jotka haukkuisi miehen vaan sen takia etteivät pidä minusta. *näyttää kieltä*
:p :p :p
No kukas se nyt on huonosti kasvatettu kun palstakavereita nimittelee kusipäiksi?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä