RUKOILIJASIRKASTA

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Katsoin tuosta eräästä ketjusta linkin, joka johti rukoilijasirkan irc-galleria kuviin ja ei kyllä muuta voi sanoa kuin että NAM mikä nainen! Niin kaunis ettei edes kateellinen osaa olla. Itselleni ottaisin jos saisin :)

En ole pastoria nähnyt, mutta linkitä nyt ihmeessä (mielenkiinto heräsi). Eikä ole mitään tavallista rukoilijasirkassa. Joku siinä ulkonäössä ja olemuksessa iskee minuun ja lujaa.

Just senku mietin että mitähän "pahaa" rukoilijasirkka on tehnyt kun jokaisessa keskustelussa joku harmaa alkaa vääntää sanomisia tai muuten vaan avautumaan, ulkonäöstä, uskonnollisesta vakaumuksesta tai milloin mistäkin. Ihme juttu, kivan oloinen tyyppi ja nätti ko sika pienenä ( pahoittelen vertauskuvaa :D ) !

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
En ole pastoria nähnyt, mutta linkitä nyt ihmeessä (mielenkiinto heräsi). Eikä ole mitään tavallista rukoilijasirkassa. Joku siinä ulkonäössä ja olemuksessa iskee minuun ja lujaa.

yhessä tatskakuvapinossa näin, tästä on jo aikaa... voin koittaa tuolta kaivaa jos onnistun... hetko!

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Just senku mietin että mitähän "pahaa" rukoilijasirkka on tehnyt kun jokaisessa keskustelussa joku harmaa alkaa vääntää sanomisia tai muuten vaan avautumaan, ulkonäöstä, uskonnollisesta vakaumuksesta tai milloin mistäkin. Ihme juttu, kivan oloinen tyyppi ja nätti ko sika pienenä ( pahoittelen vertauskuvaa :D ) !

Kateus se on ..

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Nätti on tyttö mutta nämä tämänkaltaiset aloitukset yleensä saavat vain haukkuja aikaan.

Vai sekö oli tarkoituskin? :/

Niin, tää näyttäs nyt vaan kaikkien mielestä siltä, että tein itse itsestäni aloituksen. :xmas:

Nätti on tyttö mutta nämä tämänkaltaiset aloitukset yleensä saavat vain haukkuja aikaan.

Ei todellakaan ollut tarkoitus! Anteeksi jos niin käy.Oli vain ihan pakko kertoa, että olen tainnut himppusen ihastua tuohon rukoilijasirkkaan :D

Ei todellakaan ollut tarkoitus! Anteeksi jos niin käy.Oli vain ihan pakko kertoa, että olen tainnut himppusen ihastua tuohon rukoilijasirkkaan :D

ootko sä se jorma47? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hei:

ootko sä se jorma47? :D

No, en ole mikään jorma :D Naispuolinen olen

Miusta siellä oli kyllä kaikki ihan ihtensä näköisiä ja kauniita!Ketään en voisi rumaksi haukkua.Muutama kyllä erottui edukseen,johtui varmaan myös ns.kuvan valmistelusta.Kylläpäs nyt sekavia taas kirjoitin.Siis tarkoitin ,että vartavasten oli meikattu ja laittauduttu kuvaan.Mutta kyllä maar oli kauniita äitejä myös ne jotka olivat napsasseet kuvan ihan vaan ketjua ajatellen,sen enempiä laittautumatta!

Alkuperäinen kirjoittaja Ievaliina:
Miusta siellä oli kyllä kaikki ihan ihtensä näköisiä ja kauniita!Ketään en voisi rumaksi haukkua.Muutama kyllä erottui edukseen,johtui varmaan myös ns.kuvan valmistelusta.Kylläpäs nyt sekavia taas kirjoitin.Siis tarkoitin ,että vartavasten oli meikattu ja laittauduttu kuvaan.Mutta kyllä maar oli kauniita äitejä myös ne jotka olivat napsasseet kuvan ihan vaan ketjua ajatellen,sen enempiä laittautumatta!

Samaa mieltä siitä, että kauniita äitejä oli ketjussa paljon. Kaikista ja kaikkialta voi löytää kauneutta, mutta rukoilijasirkan kauneus vaan pysäytti minut.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Olen myös hänen profiilistaan katsonut että todella kaunis nainen, ja aidosti välittävän ja lämpöisen oloinen ihminen vastauksissaan.

Tää on totta.

Enpä oo koskaan lukenut että Rukoilijasirkka haastais täällä riitaa tai haukkuis ketään.

Kaunis ja ihana luonteeltaan :heart: