Ruisrock 2010

  • Viestiketjun aloittaja Carlos74
  • Ensimmäinen viesti
Carlos74
Kuka meinaa mennä? Ja mikä tai mitkä on päällimmäisenä ne bändit minkä takia menet? Vai onko se muuten vaan sellanen esim. perinteinen juttu?

Mä menen, ja Ozzy on se tärkein juttu minkä haluan nähdä. Toki Flogging Molly, Nofx ja The Sonics kiinnostaa myös. Ja Kotiteollisuus tietty. Ja onhan sielä aina muutenkin mukava meininki :)
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
ihan surkeet bändit siellä.
Mä olen kyllä vähän samaa mieltä. Kuitenkin jo vuosi sitten hehkutettiin miten tänä kesänä on festarin 40v.-juhla. Odotin kyllä kanssa "vähän" parempaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja vadelma ballerina:
ihan surkeet bändit siellä.
Mä olen kyllä vähän samaa mieltä. Kuitenkin jo vuosi sitten hehkutettiin miten tänä kesänä on festarin 40v.-juhla. Odotin kyllä kanssa "vähän" parempaa...
Niinpä. Oikeesti, Ozzy on noista bändeistä ainut minkä mä edes tiedän :D (poislukien nämä suomalaiset festarivakiot)
 
menossa. perinteet ja bändit. belle & sebastian, vihdoinkin! ja vaikka mitä muuta hyvää, NOFX, tosin nähty jo parikin kertaa. siellä on hyvät bändit, jos siis musiikkia kuuntelee peruskammovaltavirtaränkytyksen ulkopuolelta yhtään.
 
:wave: mennään isossa likkaporukassa niinkuin vuodesta 1997 ollaan menty :) fiiliksen takia mennään ja viettämään laatuaikaa rakkaiden ystävien kanssa :heart: ei niinkään minkään erityisen esiintyjän takia...
 
Carlos74
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
:wave: mennään isossa likkaporukassa niinkuin vuodesta 1997 ollaan menty :) fiiliksen takia mennään ja viettämään laatuaikaa rakkaiden ystävien kanssa :heart: ei niinkään minkään erityisen esiintyjän takia...
Mä menen vaimon kanssa ihan kaksistaan. Tosin tulee täältä yks kaveri kyydissä sinne, ja on sinne sit tulossa ainakin yks entinen duunikaveri vaimonsa kanssa. Ja ainahan tuolta on sit niitä tuttuja löytynyt :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Carlos74:
Alkuperäinen kirjoittaja Nea-01:
:wave: mennään isossa likkaporukassa niinkuin vuodesta 1997 ollaan menty :) fiiliksen takia mennään ja viettämään laatuaikaa rakkaiden ystävien kanssa :heart: ei niinkään minkään erityisen esiintyjän takia...
Mä menen vaimon kanssa ihan kaksistaan. Tosin tulee täältä yks kaveri kyydissä sinne, ja on sinne sit tulossa ainakin yks entinen duunikaveri vaimonsa kanssa. Ja ainahan tuolta on sit niitä tuttuja löytynyt :)
eipä siellä taida niin huonoa tuuria käydä ettei johonkin tuttuun törmäis :)
hauskaa rokkia teille B)

 

Yhteistyössä