Rrrrrraivostuttava mies!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rv35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

rv35

Vieras
Miehen työpäivä loppuu kahdelta, mutta käytännössä se ei ihan toteude se kaksi, koska ei liikkeeltä samantien ulos marssita. Soitti sitten joskus ennen puolta kolmea, että hän menee ton "Matin" kans syömään vielä. Eli pomonsa. Kysyin, että miksi ihmeessä menet syömään. "No kun sen on nälkä niin meen seuraks". Totesin sitten, että aha. En jaksanut sanoa muuta.

Olen ollut lasten kanssa kipeänä tällä viikolla ja lisäksi olen viimeisilläni raskaana. Otin tuossa ennen kahta päikkärit ja aloin sitten siivota keittiötä ja juuri ennen kuin mies soitti niin olin heittänyt kilon pyttipannun uuniin. En jaksanut alkaa tehdä ruokaa, kun tässä on muutakin hommaa, joten päätin että toi saa nyt kelvata.

Niin että meillä on pian sitten kilon verran valmista pyttipannua minulle sekä 4v ja 2v lapsille. Mahtaako riittää...

:/ No eikö sille miehelle olis voinu sanoa, että tulet kotiin suoraan, ettet enää jaksa olla tenavien kans yksin, ja ruokaa on kotonakin?

Meillä ainakin kärsii saoa puolin ja toisin tämmösissä tilanteissa, eikä siitä kumpikaan työnnä palkokasvia hengityselimeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
:/ No eikö sille miehelle olis voinu sanoa, että tulet kotiin suoraan, ettet enää jaksa olla tenavien kans yksin, ja ruokaa on kotonakin?

Meillä ainakin kärsii saoa puolin ja toisin tämmösissä tilanteissa, eikä siitä kumpikaan työnnä palkokasvia hengityselimeen.

En jaksanut. Huokasin vaan ja sanoin, että aha. Ehkä se tajuaa kun näkee sen oman osuutensa pyttiksestä. En jaksa aina sanoa itsestäänselvyyksistä.

Mun täytyy tosin käydä vielä ruokakaupassa ja miehellä on tänään meno viideltä, joten turha sitten valittaa jos ei ehdikään sinne ihan silloin kun pitäis koska on itse kupeksinut tuolla ruokaloissa.