röyhtäyttämisestä ja vieressä nukkumisesta kysymys

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äidiksi tuleva...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Kiinnostaa:
Alkuperäinen kirjoittaja kateellinen köyhä:
Miten jollain on varaa Stokken Sleepy-sänkyyn? Samalla hinnallahan saa 10 hyvää pinnasänkyä Ikeasta.
quote]

Vain parasta lapselle ;-) Paljos tommonen maksaa sitten? Minä olen niin tohkeissani tämän lapsen kanssa, että en ole kauheasti mitään hintoja miettinyt ainakaan vielä. (Sitä paitsi emme millään voi saada tuhlattua vauvaan niin paljon kuin olemme miehen kanssa tuhlanneet baareihin. Nimim. ex-kapakkakissa... :-P Sori meni ohi aiheen.)

Jonkinlainen sänkyviritelmä täytyy joka tapauksessa meidän kehitellä. Minua yksinkertaisesti hirvittää ajatus pienestä vauvasta samassa sängyssä, mutta mielelläni pitäisin vauvan sillä lailla lähellä, että hänet voi helposti kaapata kainaloon.

Jos vauva samassa sängyssä hirvittää niin yksi vaihtoehto on laittaa vauva nukkumaan vaunujen kopassa keskelle sänkyä (tai seinää vasten tms.). Jos on kevytyhdistelmät niin niissä on useimmiten aika kevyt pehmeä tai kova koppa, jossa pieni vauva mahtuu hyvin nukkumaan. Eikä kukaan pääse kääntymään päälle, mutta vauvan saa helposti nostettua kainaloon.

Yhteistyössä