Rowan Atkinson näyttää hyvältä parralla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja PölyEsteri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nyt lakkaat ihailemesta vieraita miehia.
Mitahan Sun aiti sanois ,jos tietais Sun alatukset?

Ei mitään sanoisi. Kyllä mä puhun usein äitille ja isällekin, että kuka mun mielestä näyttää hyvältä, ei siinä sen kummempaa ole. Ja kyllä mä sanon mun miehellekin, jos tykkään jonkun ulkonäöstä. Kyllä sekin tykkäs viimeks leffassa, että Penelope näytti hyvältä ja sillä on mielenkiintoiset kasvot.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23993271:
En tykkää hänen naamastaan parralla enkä ilman, mutta parta oikeastaan välttämättömyys, jos halutaan saada komedian kuluttamalle naamalle uskottavuutta..

En nyt tiedä haettiinko tuossa kauheasti uskottavuutta, komedia on tuokin elokuva.

Nyt lakkaat ihailemesta vieraita miehia.
Mitahan Sun aiti sanois ,jos tietais Sun alatukset?

Löysää vähän pipoa! Vieraaseen koskeminen on kiellettyä, jos niin ollaan sovittu, mutta jos pelkkä katsominenkin kielletään / tuomitaan, ollaan jossakin sellaisessa kulttuurissa, jonka piiriin itse en ainakaan haluaisi kuulua ja jonka rantautumista yritän ennemmin vastustaa.

Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira;23993305:
Löysää vähän pipoa! Vieraaseen koskeminen on kiellettyä, jos niin ollaan sovittu, mutta jos pelkkä katsominenkin kielletään / tuomitaan, ollaan jossakin sellaisessa kulttuurissa, jonka piiriin itse en ainakaan haluaisi kuulua ja jonka rantautumista yritän ennemmin vastustaa.
Loysaisin ,jos olis pipo.
Jouluksi luultavasti saan pipon mun kaverilta.
Palataan sitten asiaan

Yhteistyössä