rouvan vilauttelu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mikaer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mikaer

Vieras
Rouva on näin kesällä yllättäen alkanut käyttämään staykkareita lyhyen hameen kanssa ja tiukkaa toppia ilman liivejä. Nöpöttävät nännit paistavat selvästi läpi ja staykkarien pitsit vilkkuu rouvan istuessa kahvilassa.

En ole kehdannut sanoa, mutta muiden miesten vilkuilut rouvan tisseihin ja sääriin kiihottavat minua kovasti.

Outoako? Onko muita miehiä, joita rouvan vilauttelu kiihottaa tai rouvia, jotka nauttivat vilauttelusta?

Mika

Outoako? Onko muita miehiä, joita rouvan vilauttelu kiihottaa tai rouvia, jotka nauttivat vilauttelusta?

Mika[/quote]

Useimmat miehet kiihottuvat siitä, että joku toinen mies katsoo hänen naistaan himoiten. Varsin monilla on myös fantasioita katsella vaimon paneskelua jonkun toisen kanssa tai pitää kolmen kimppaa, jossa oma vaimo saa kullia molempiin reikiin. Tämä on vain sellainen tabu, että kovinkaan moni ei sitä tunnusta edes parhaalle kaverilleen (joka tietty menisikin heti kokeilemaan, toimiiko se näin myös käytännössä...)

Kerran kokeiltiin käytännössä sen verran, että vaimo steikkareissa ja lyhyessä hameessa ilman housuja. Tehtiin yhdessä baarikierros, jolla monikin tyyppi jäi kuin naulittuna tuijottamaan vaimoni reisien suuntaan, en tiedä, mahtoiko kukaan nähdä perille asti, mutta rouvakin lämpeni sen verran, että kotiin palattua kyyti oli upeaa!!

Kyllä se meitä naisiakin kiihotaa se vilauttelu. Sitä vaan ei useinkaan tohdi tunnustaa.
Mun mies pitää mua seksikkäänä ja siksi haluan jakaa eroottista karismaani laajemmallekin.

Minä ainakin kiihotun kun vaimollani näkyy rinnat hyvin jonkun paidan läpi ja miehet myös katsovat hänen rintojaan ihan työpaikalla kun vaimollani sattuu olemaan kireä paita päällä.Ei hän siitä itse välitä jos miehet katsovat häntä ,päinvastoin hän kiihottuu siitä ja minäkin kiihotun kun hän aina kertoo iltaisin kuinka miehet olivat katsoneet "salaa" hänen puskureitaan.

Alkuperäinen kirjoittaja e.asko:
joo kyllä toisilla vähän nousee hamonen ylös,kun istahtaa autoon. se on aika hyvä yhdistelmä, nainen+auto+lyhkänen hame. olispa lämmin syksy...

Ukkoni jaksaa naputtaa, kun kauppareissulle meinaan laittaa minin. Oon ratkaissut ongelman sillä, että laitan vain silloin kun käyn yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja Oletko...:
...sama, jota kiihotti talvella se, että rouvansa vilautteli Lapissa... Jos olet, niin sittenhän rouvasi on ympärivuotinen vilauttelija.

luultavasti sama jamppa! Jaksaa veivaa kesät talvet kuinka eukkonsa esittelee bildeä.
Nyt me kaikki tiedämme että Mikan muija tykkää vilautetella ja ennenkaikkea, että Mika poika saa tästä kiksit.

Alkuperäinen kirjoittaja suomen tietotoimisto:
...sama, jota kiihotti talvella se, että rouvansa vilautteli Lapissa... Jos olet, niin sittenhän rouvasi on ympärivuotinen vilauttelija.

luultavasti sama jamppa! Jaksaa veivaa kesät talvet kuinka eukkonsa esittelee bildeä.
Nyt me kaikki tiedämme että Mikan muija tykkää vilautetella ja ennenkaikkea, että Mika poika saa tästä kiksit.

...kuin Mika poika. Mun muija menee mökillä aina saunasta alasti uimaan vaikka olisi millainen vieraslauma meidän terassilla istumassa. Muut rouvat menee rantaan pyyhe ympärillä. Äijät tuijottaa häpeämättömästi suoraan kohti ja minä yritän peitellä erektiotani!!

Alkuperäinen kirjoittaja ville viidestoista:

...kuin Mika poika. Mun muija menee mökillä aina saunasta alasti uimaan vaikka olisi millainen vieraslauma meidän terassilla istumassa. Muut rouvat menee rantaan pyyhe ympärillä. Äijät tuijottaa häpeämättömästi suoraan kohti ja minä yritän peitellä erektiotani!!

vaikka olen yrittänyt neuvoa pieneen häveliäisyyteen. Alasti vaan, ilman pyyhettä ja saattaa vielä vatkata takapuoltaan kiusalla, kun kävelee terassin läpi kaikkine posliinipilluineen. Muut naiste ottaa pyyhkeen naulasta ja jättää sen laiturille siksi aikaa kun pulahtaa, mutta kietaisee heti päälle kun nousee vedestä. Meidän hurja tulee, niin että kannut heiluu.

vaikka olen yrittänyt neuvoa pieneen häveliäisyyteen. Alasti vaan, ilman pyyhettä ja saattaa vielä vatkata takapuoltaan kiusalla, kun kävelee terassin läpi kaikkine posliinipilluineen. Muut naiste ottaa pyyhkeen naulasta ja jättää sen laiturille siksi aikaa kun pulahtaa, mutta kietaisee heti päälle kun nousee vedestä. Meidän hurja tulee, niin että kannut heiluu.

Olisipa edes tuttava, puhumattakaan että oma. Täytyy myöntää että kateellinen olen, vaikka mielellään olisin katsomossakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Eila^:
joo kyllä toisilla vähän nousee hamonen ylös,kun istahtaa autoon. se on aika hyvä yhdistelmä, nainen+auto+lyhkänen hame. olispa lämmin syksy...

Ukkoni jaksaa naputtaa, kun kauppareissulle meinaan laittaa minin. Oon ratkaissut ongelman sillä, että laitan vain silloin kun käyn yksin.

Alkuperäinen kirjoittaja lämmintä:
Alkuperäinen kirjoittaja Eila^:

Hienoja ja selkeitä tällaiset tyhjät kannanotot. Tyhjät tynnyrit kolisee.

Alkuperäinen kirjoittaja Sama täällä:
Alkuperäinen kirjoittaja ville viidestoista:

Tulinpa taas vaihteeksi katsomaan, onko tällä sektorilla mitään uutta. Tylsää, ettei uusia juttuja ole löytynyt. Meilläkin taas lauantaina emäntä esiintyi samalle vanhalle porukalle kuin aina ennenkin. Äijiä alkoi jo melkein nolostuttaa, kun emäntä vielä oikein pysähtyi terassin kohdalle selittämään meille jotain, ihan vain esitelläkseen C-koon tissejään ja ajelematonta tussuaan. Kyllä minä sitten yöllä sitä paninkin!

kun kävelee terassin läpi kaikkine posliinipilluineen.

Kuinkas monta posliinipillua sillä sinun rouvallasi oikein on ; )

Muut naiste ottaa pyyhkeen naulasta ja jättää sen laiturille siksi aikaa kun pulahtaa, mutta kietaisee heti päälle kun nousee vedestä. Meidän hurja tulee, niin että kannut heiluu.

Saunasta uuimaan mennessä ei kannata kietoutua pyyhkeeseen, vasta uimasta tulon jälkeen, sillä saunassa hikoillaan! Miksi liata pyyhettä hikeen?