Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miten mä muistin et la ois ollu kesäkuussa![]()
Aika loppumetreillä kuitenkin alat olla![]()
Pitäis varmaan kysellä textaamalla useimmin kuulumisia :ashamed: kun tääl ei oikein enään tuu notkuttua.
Moikka veeto, pitkästäaikaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Anteeks ku tunkeudun :ashamed:
Mut heippa mussu :heart: :wave: :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miten mä muistin et la ois ollu kesäkuussa![]()
Pitäis varmaan kysellä textaamalla useimmin kuulumisia :ashamed: kun tääl ei oikein enään tuu notkuttua.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto, pitkästäaikaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Anteeks ku tunkeudun :ashamed:
Meillä kans tuota uhmaa kuopuksella, saas nähdä kun pikkuveikka syntyy, mitäs poika meinaa. B)Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miten mä muistin et la ois ollu kesäkuussa![]()
Pitäis varmaan kysellä textaamalla useimmin kuulumisia :ashamed: kun tääl ei oikein enään tuu notkuttua.![]()
Meil on ollu hässäkkää. On ravannut vieraita. Pedolla pukkaa järkkyä uhmaa :kieh: Ja itte olen jatkuvasti kipeenä.
Pitikin kysyä, korvaako KELA lapsen silmälasit? Sulla kuulemma vois olla tietoa![]()
Juu, tai ei. Miten sen nyt ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Moikka veeto, pitkästäaikaa. :wave:Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Anteeks ku tunkeudun :ashamed:
![]()
jokos häippäsit emälän pariin?
Juu, kuulostaa vakavalle.Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:Mulla kans nykyään ihan kauhea väsymys koko ajan, kun saiskin vaan nukkua, enää jaksa paljoa ees koneella ollavakavaa
![]()
hyvinkö masu kasvaa ja jakselee?
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Meillä kans tuota uhmaa kuopuksella, saas nähdä kun pikkuveikka syntyy, mitäs poika meinaa. B)Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Miten mä muistin et la ois ollu kesäkuussa![]()
Meil on ollu hässäkkää. On ravannut vieraita. Pedolla pukkaa järkkyä uhmaa :kieh: Ja itte olen jatkuvasti kipeenä.
Pitikin kysyä, korvaako KELA lapsen silmälasit? Sulla kuulemma vois olla tietoa![]()
Tuota, mistä syystä lapsi saa lasit? Meillä esikoiselle on annettu maksusitoumus OYSista kun hällä on karsastusta. Mutta tuolla keskarilla "vaan" hajataitteisuutta, ja hänen laseihinsa ei saa mitään sitoumuksia.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto::wave: lunacylle. Onks se klubi lakkautettu?![]()
Pidettäiskö kesällä leikkipuisto tms treffit Tampereella?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:En tiedä vielä tarkalleen, mutta kuitenkin muutaman kerran varmaan ainakin kesä-heinäkuun aikana.