Rouva rajatapaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lunacy sioux
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Katos, just tulin elämältäni kurkkaan palstaa. :D Ei vielä ole varattu aikaa. Mulla on äippäpolikäynti 35-36 viikolla, sitten saan tietää ajan. Nyt on viikkoja 32+6. Aika on loppujen lopuksi kulunut ihan älyttömän nopeaa, vaikka kuvittelin muuta. :saint: Toisaalta, nythan se vasta alkaa mateleenkin. :xmas: :D

Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:
Miten mä muistin et la ois ollu kesäkuussa :o
Aika loppumetreillä kuitenkin alat olla :D
Pitäis varmaan kysellä textaamalla useimmin kuulumisia :ashamed: kun tääl ei oikein enään tuu notkuttua.
Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Pitäis varmaan kysellä textaamalla useimmin kuulumisia :ashamed: kun tääl ei oikein enään tuu notkuttua.
Oliskin jo kesäkuussa. :saint: Sää oot ollut mun mielessä monta päivää jo, on ollut tarkoitus justiinsa kysellä kuulumisia. Mutta mää oon niin hiton saamaton, mitään en tahdo saada aikaiseksi. :snotty: Mutta, niinkuin moni muukin asia, pannaan raskauden piikkiin. B) Jep, mulla kans jäänyt palstailu aika vähiin, varsinkin kun vertaa entiseen. :whistle:

Meil on ollu hässäkkää. On ravannut vieraita. Pedolla pukkaa järkkyä uhmaa :kieh: Ja itte olen jatkuvasti kipeenä.
Pitikin kysyä, korvaako KELA lapsen silmälasit? Sulla kuulemma vois olla tietoa :whistle:

Meil on ollu hässäkkää. On ravannut vieraita. Pedolla pukkaa järkkyä uhmaa :kieh: Ja itte olen jatkuvasti kipeenä.
Pitikin kysyä, korvaako KELA lapsen silmälasit? Sulla kuulemma vois olla tietoa :whistle:
Meillä kans tuota uhmaa kuopuksella, saas nähdä kun pikkuveikka syntyy, mitäs poika meinaa. B)

Tuota, mistä syystä lapsi saa lasit? Meillä esikoiselle on annettu maksusitoumus OYSista kun hällä on karsastusta. Mutta tuolla keskarilla "vaan" hajataitteisuutta, ja hänen laseihinsa ei saa mitään sitoumuksia.

Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Anteeks ku tunkeudun :ashamed:
Mut heippa mussu :heart: :wave: :heart:
Moikka veeto, pitkästäaikaa. :wave:

:D
jokos häippäsit emälän pariin?
Juu, tai ei. Miten sen nyt ottaa. :D Välillä käyn pyörähtään tässä, muun tekemisen välissä. Olis kyllä niin väsy, että tekisi mieli pistää pötkölleen. Mutta ei taida olla nyt mahiksia. :/

Mulla kans nykyään ihan kauhea väsymys koko ajan, kun saiskin vaan nukkua, enää jaksa paljoa ees koneella olla :whistle: vakavaa :laugh:
hyvinkö masu kasvaa ja jakselee?
Juu, kuulostaa vakavalle. :D

Hyvin kasvaa ja jaksaa, ainakin tuosta melskauksesta päätellen. ;) Kärsimättömästi odotan, että saisin hänet melskaamaan mahan ulkopuolelle. Paljos sulla on nyt viikkoja? :wave:

Viikkoja on nyt 21+5, äkkiä se aika vaan menee :o justhan mä sen testin tein :saint:
Viime viikolla oli rakenne-ultra ja kaik oli kunnossa, nytkin on kova meno masussa. ;)
On sullakin vielä hetken aikaa odotettavaa :)

Meillä kans tuota uhmaa kuopuksella, saas nähdä kun pikkuveikka syntyy, mitäs poika meinaa. B)

Tuota, mistä syystä lapsi saa lasit? Meillä esikoiselle on annettu maksusitoumus OYSista kun hällä on karsastusta. Mutta tuolla keskarilla "vaan" hajataitteisuutta, ja hänen laseihinsa ei saa mitään sitoumuksia.

Mä en vielä tiedä saako lasit vai ei. Odotellaan kutsua silmälekuriin. Todennäkösesti on likinäkösyyttä :/ Vähän epäilinkin ettei laseja korvaa KELA. Tai ainakaan mun lapsuudessa ei korvannut.

Yhteistyössä