rouva kuumana pikkujouluissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika (pikku)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Ok, myönnetään sitten, että minä olen omituinen poikkeus teidän muiden joukossa, kun pidän vieraiden miesten suorasukaisia ehdotteluita ja kommentteja tyyliin "vitsi sulla on mageet tissit" typerinä ja jopa loukkaavina... Ja myös siitä, että minä käyn kuumana ihan oman mieheni tekemisistä ja jo hänen näkemisestään, enkä tarvitse siihen muiden miesten käpälöintiä ja/tai kehuja...

Alkuperäinen kirjoittaja Muu rouva:
Ok, myönnetään sitten, että minä olen omituinen poikkeus teidän muiden joukossa, kun pidän vieraiden miesten suorasukaisia ehdotteluita ja kommentteja tyyliin "vitsi sulla on mageet tissit" typerinä ja jopa loukkaavina... Ja myös siitä, että minä käyn kuumana ihan oman mieheni tekemisistä ja jo hänen näkemisestään, enkä tarvitse siihen muiden miesten käpälöintiä ja/tai kehuja...

Älä pihtaa tavaraas.Muista että jaettu ilo on kaksinkertainen ilo.

Eikö kenelläkään mene myös toisin päin? Eikö Muut Rouvat saa kuumaa miestä kotiin pikkujouluista ja sitten kunnon kyytiä ... Meillä toimii myös näin.

Oli nannaa päästä nuolemaan ja panemaan pikujoulu tunnelmissa olleen rouvan kaunista posliiniksi ajeltua pillua.
Ei pessyt pilluaan kun aamutunneilla kotiin hotellistani lähti,kertoi miehensä odottavan kiimaisena. Mukava oli auttaa ,toivon heille kiihkeitä hetkiä.
Nyt lähden katsomaan ketä tänä yönä voin auttaa.Rouvat on parhaita. ja heidän seksi elämänsä parantaminen on mukavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Vaimovaan:
Tämähän on kiva aihe.
Meillä myös kokemuksia samanlaisesta eroottisista tuntemuksista.
Eipäs meijän äijä tai minä olekkaan ainoa, jotka välillä kuumenee pikkujouluissa/juhlissa ja kotona onkin yöllä kiihkeätä menoa.
Viimeksi ulkona ollessani en ollut laittanut päälleni rintsikoita lainkaan. Muutama kaveri huomasikin tämän kun tanssilattialla tissit pomppivat vapaasti tiukan paidan alla. Kaverit kävivät hitusen kuumana illan aikana ja oli aikalaila vientiä tanssiparketille...ehdottelivatkin kaikenlaista.
Kotona kerroin illan menoista. Mies innostui aamuun kestävään rakastelu sessioon.

Arvaapa vain, kun mun vaimoni pikkujouluissa jätti rintsikat himaan. Kotiin tullessa oli iltapuvun toinen henkseli ratkennut irti kun firman erään johtajan oli pitänyt välttämättä päästä huulineen nännille asti... Asu oli muuten sellainen, että vaikka oli pillua hieronut pöksyjen päältä, ei päässyt huulien väliin asti vaan jäi vaatteitten päälle. Turhautti kuulemma oikein kunnolla. Pöksyjen läpi tuntunut pomon kulli oli ollut "pitkä ja kapea", että kyllä vaimokin oli sen kunnolla tutkinut. Kotiin tultuaan käytiin nämä kunnolla läpi - ja naitiin että morkoonit soi!!! Että tällainen tapaus...

Alkuperäinen kirjoittaja vaimon mielipide:
Aivan sama, missä mies ruokahaluaan kasvattaa, kunhan tulee kotiin syömään.

Pätee se toisinkin päin. Vaimo härnätköön vieraita mulkkuja sen minkä ehtii, kunhan tuo oman kiihotuksensa kotiin. Koskeakin saa, kunhan ei ota sisälle...

Alkuperäinen kirjoittaja jalluvaari:

Pätee se toisinkin päin. Vaimo härnätköön vieraita mulkkuja sen minkä ehtii, kunhan tuo oman kiihotuksensa kotiin. Koskeakin saa, kunhan ei ota sisälle...[/quot

Ymmärtäväinen mies olisi kaiken a§o...;)

Alkuperäinen kirjoittaja HEPO:
;-) En ny taia antaa ees vähää ;-)

[viesti moderoitu]

Niin, uskollista ja omalle miehelleen antavaa naistahan nimitetään yleisesti juuri huoraksi...

:D niin aivan, taalla samanlainen huorarouva ilmoittautuu! joka paiva panettaa ja ukolle en ole kohta 8 vuoden aikana kertaakaan sanonut EI. paata ei sarje iltaisin eika muutakaan vaivaa ole koskaan, jos seksista on kyse... ja kaikille irstaille ehdotuksille mita tuolta illanvietostakin liikenee... nauran vaan... just joo. kellaan teilla ei oo yhta mahtava muna kun mun omalla miehella!!! ja mikaan muu kalu ei tahan tavaraan sisaan paase, ku se YKS ja ainoa.... ;) jesh... kukin tyylillaan...

Katselin televisiosta kun uusi naisystäväni kätteli sekä Tarja Halosta ja Pentti Arajärveä linnan juhlissa. Arajärvi vieläpä hymyili naisystävälleni. Muutenkin näytti että monet miehet seisoivat kiinni hänessä.

Kyllä olin illalla kiimainen.

Alkuperäinen kirjoittaja Maunohan se:
Katselin televisiosta kun uusi naisystäväni kätteli sekä Tarja Halosta ja Pentti Arajärveä linnan juhlissa. Arajärvi vieläpä hymyili naisystävälleni. Muutenkin näytti että monet miehet seisoivat kiinni hänessä.

Eipä naisystäväsi huolinut sua mukaansa linnan juhliin. Satuin muuten näkemään, kun se lähti Vanhasen kanssa jatkoille.

Alkuperäinen kirjoittaja sareena:

Eipä naisystäväsi huolinut sua mukaansa linnan juhliin. Satuin muuten näkemään, kun se lähti Vanhasen kanssa jatkoille.

Minäkin nimittelen telkusta näkyviä naisia tyttöystäväkseni ja tumputan. Seiskan julkkikset käyvät myös.

Alkuperäinen kirjoittaja hooooooooooo:
Alkuperäinen kirjoittaja sareena:

Minäkin nimittelen telkusta näkyviä naisia tyttöystäväkseni ja tumputan. Seiskan julkkikset käyvät myös.

ja anttilan ym alusvaatekuvastot

Minäkin olen sellainen rouva, joka ei tarvitse muiden miesten lähentelyä eikä lässytystä kuumentuakseen, oma mies on sen verran hyvä sängyssä ja muissakin huoneissa... Lohdutuksen sana teille, joiden rouvat eivät syty muuta kuin vieraiden miesten kehujen ja kopeloimisten myötä: kyllä tekin vielä opitte rouvanne tyydyttämään, kun sitä vain haluatte!

Alkuperäinen kirjoittaja Amalia1:
Alkuperäinen kirjoittaja jalluvaari:

Pätee se toisinkin päin. Vaimo härnätköön vieraita mulkkuja sen minkä ehtii, kunhan tuo oman kiihotuksensa kotiin. Koskeakin saa, kunhan ei ota sisälle...[/quot

Ymmärtäväinen mies olisi kaiken a§o...;)

...kenenkään rouvaole ulkona pikkujouluissa kiihotusta hakemassa, vai eikö vaan kukanarvaa siitä kertoa? Kyselee se

Olin minäkin pikkujouluissa ja riittihän noita pepunhivelijöitä niin työtovereista kuin muistakin. En kuitenkaan niistä syttynyt, pikemminkin päinvastoin.

Kotona kuitenkin kävin kuumana johtuen ihan oman mieheni ihanuudesta. En minäkään tarvitse muita miehiä himoani sytyttämään. Omassani kun on ainesta siihen muidenkin edestä. Nam!

No, vaikka ei ole sitä omaa vuoteenlämmittäjää, niin uni maittaa kuitenkin. Pikkujoulujen jälkeen olen tehnyt tunnin lenkin koiruuden kanssa ihaillen kauniita kaupungin valoja. Ei väliä, vaikka vieressä ei tuhise herra ja hidalgo. Pääasia, että tuhisija rakastaa minua ihan yhtä paljon vielä aamullakin! Tosin siitä rakkaudesta on maksettava aamulenkki ja monta sataa grammaa hyvää rustoa!

Muija tuli pikkujouluista aamuyöllä kotiin, ja kova kiire nukkumaan..väsy. Isäntänä vuoteessa kokeilin mirriä, ja jotenkin sain torjuntaa vastaan...runkkasin sormella ja haistoin kortsun tuoksua, ajattelin että voi vittu muija´minkä olet tehnyt. Herätin muijan ja vein alakertaan jutulle...mitään ei ole tapahtunut. Panin muijaa ja pillu tuntui tahmealta..klitoris oli turtana..hän ei saa..mennään nukkumaan. Aamulla palasin aiheeseen, työkaveri oli suudellut ja suudellut häntä..mennään tuonne porttikonkiin jatkamaan, pano mielessä.. en kuitenkaan antanut..kukaan ei ole ollut sisälläni. Salapoliisi "haistaa". Saiko muija vierasta patukkaa ?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä