Rouva käsittelyssä

Jaana on juhlava ja eroottisessa mielessä varsin stimuloiva pakkaus. Noin 175cm kimmoisaa lihaa, ryhdikkäät ja kookkaat rinnat, pitkät sääret ja täyteläinen hyvänmuotoinen takamus. Asialliset tapaamiset sujuvat asiallisissa merkeissä mutta meidän miesten katseet harhailevat tämän tästä Jaanan vartalon kumpujen vaiheilla. Hän harrastaa ujoa flirttiä ja nauraa hereästi hölmöille jutuille mikä tekee hänestä vielä puoleensavetävämmän. Olen unelmoinut pääsystä lähikontaktiin tuon kauniin rouvan kanssa. Jokin Jaanan olemuksessa ja käytöksessä on synnyttänyt minussa vaikutelman, että hän saattaisi nauttia määrätietoisesta käsittelystä, jossa mies ei antaisi hänelle muuta vaihtoehtoa kuin antautua.

Järjestän tilanteen, jossa olemme Jaanan kanssa kahden kesken, esimerkiksi illalla kokouksen jälkeen muiden jo lähdettyä. Pidättelen häntä jonkin verukkeen nojalla, jäämme vaikkapa tutkimaan papereita. Kun jäämme kaksin, vedän hänet kiinni itseeni, pidän naista tiukassa otteessa ja annan intohimoisen kielisuudelman. Jaana rimpuilee käsissäni pääsemättä irti. Kieleni seikkailee naisen suussa hyvän tovin, yllättävä temppuni saa naisen häkeltymään ja lamaantumaan. Päästän naisen irti ja käyn lukitsemassa oven. Istun tuolille, otan rennon ja itsevarman asennon ja kerron naiselle, mitä haluan hänen tekevän.

-Rouva on hyvä ja riisuu vaatteet pois. Jos et tottele, niin revin ne väkisin.

Pienen epäröinnin ja nieleskelyn jälkeen Jaana alkaa hitaasti riisuutua edessäni. Katselen esitystä kyrpä kovana ja vauhditan toimitusta muutamalla äkäisellä komennolla. Kypsän naisen upea vartalo kuoriutuu vaatteiden alta ja pian rouva seisoo edessäni täysin alastomana. Jaana on huikaiseva näky. Uusia ohjeita seuraa.

- Konttaa tänne naaras.

Nainen laskeutuu polvilleen ja lähtee kuin lähteekin konttaamaan kohti kulli tanassa odottavaa käskijäänsä. Suunnitelmani on onnistunut. Äärettömän seksikäs alaston nainen konttaa edessäni ja tekee täsmälleen mitä haluan. Käsken Jaanan ottaa suihin. Punaiset huulet puristuvat kiltisti aisani ympärille ja narttu alkaa imeä taitavasti. Annan ansaitut kehut.

- Ohhoh, onpa rouvalla taitoa, mmm. Sähän voisit Jaana tehdä tästä itselles ammatin.

Nainen kyyhöttää polvillaan edessäni ja katsoo minua silmiin antaessaan suuhoitoa. Pidän hiuksista kiinni enkä päästä elintäni suusta hetkeksikään, kunnes olen lauennut ja pakottanut Jaanan nielemään koko lastin. Haluan häneltä muutakin. Komennan Jaanan nousemaan seisaalleen ja taivuttamaan yläruumiinsa pöydälle. Nainen tottelee, nostaa upean pyllynsä kuuliaisesti tarjolle ja jää odottamaan seuraavaa siirtoani. Haluan kuulla hänen anelevan kyrpää sisäänsä, jotta nautintoni olisi täydellinen ja käsken hänen tehdä niin. Jaana notkistaa vartensa kuin kissa ja tarjoaa itseään selkä notkolla. Hän odottaa perä pystyssä vaiti, luulee kai että käsken leikinpäiten. Naikkosta pitää vielä kouluttaa. Läväytän avokämmenellä paljasta pakaraa navakasti ja naaras kiljaisee.

- Haluatko kyrpää vai piiskaa, päätä nopeasti äläkä siinä venyttele.

Pylly keinahtelee houkuttelevasti. Jaana näyttää siinä alastomana, upean muotoinen ja kokoinen takamus pystyssä ylävartalo pöydän kantta vasten erittäin himottavalta. Kullini sykkii kivikovana ja erektio tuntuu suorastaan kivuliaalta. Lyhyen mietinnän jälkeen naiseni on valmis antautumaan minulle ilman ehtoja.

- Nussi mua, pane mua! Mä rukoilen sua, ota mut nyt...

Tämä riittää minulle. Rouva anelee aisaa vakoonsa enkä halua tuottaa pettymystä. Alan survoa, voimalla ja kovakouraisesti. Nainen ulisee avuttomana otteessani. Pidän kiinni lantiosta kaksin käsin ja pakotan naisen tahtiini. Jäykkänä sojottava kulli tunkeutuu vastustamattomasti paikkaan, jonne on aikaisemmin ollut pääsy vain harvoilla. Terskani puskee kohdunsuuta armottomasti. Annan Jaanalle kovaa kyytiä. Alastomaksi riisuttua kiimaista rouvaa pannaan pöydällä takaapäin kuin eläintä.

Emätin supistelee tiukkana. Naaras tuntuu nauttivan, ainakin suusta karkailevasta ulinasta ja vingahtelusta päätellen. Jaana työntää takapuoltaan lantiotani vasten ja laukeaa huutaen. Pillun supistellessa ammun spermani valtavalla paineella naisen kohtuun.
 

Yhteistyössä