Rotujärjestö lähetti iloisen yllätyksen!

Meidän koirien rotujärjestö oli päättänyt muistaa jäseniään näin joulunaikaan ja tänään tuli postissa kaksi (sekä minä että mies molemmat jäseniä) pehmeää heijastinta. Ne olivat koiriemme rodun silhuetti ja kyljessä kerhon nettisivujen osoite. Tosi hienot ja varmasti ihan tarpeellisetkin. Enpä ole ennen saanut koiran mallista heijastinta ja vielä sellaista mistä ihan selvästi tunnistaa rodun. Tai no ainakin harrastajat tunnistaa, ei ehkä kaikki, kun eivät tunnista livenäkään. =)

Tosi kiva kun olivat viitsineet nähdä vaivaa ja hankkia sellaiset ja vielä postittaakin ne.

Kiva yllätys =)

Mä ostin just oman rodun muotoisen piparimuotin rotuyhdistykseltä, meillä on siis tänä vuonna porokoira piparkakkuja =)

Niin ja piti kysyä mitä rotua sun koira on?<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 21:18 Jeeka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 20:41 minä vaan kirjoitti:
Mullekin tuli tänään se snautseri hejastin,onpa meillä kiva
koirakerho =)

Uteliaana kyselen, et mistä sun koira/koirat on? Meillä p&s narttu 8 vee ja musta narttu 5 vee

Mun p&s keskari narttu 3v on Manetan kennelistä Helsingistä,aivan
ihana koira,voin aina pitää vapaana tottelee hyvin,toinen koirani on
2 vee pyreneitten koira,oikea luupää,ei tottele yhtään.Kasvattaja joka
mulle ton snautserin möi oli kanssa ihana ihminen,hän kuoli haima
syöpään vuosi sitten,tietääkseni tytär yhä jatkaa tuon kennelin toimintaa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 21:33 minä vaan kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 21:18 Jeeka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 20:41 minä vaan kirjoitti:
Mullekin tuli tänään se snautseri hejastin,onpa meillä kiva
koirakerho =)

Uteliaana kyselen, et mistä sun koira/koirat on? Meillä p&s narttu 8 vee ja musta narttu 5 vee

Mun p&s keskari narttu 3v on Manetan kennelistä Helsingistä,aivan
ihana koira,voin aina pitää vapaana tottelee hyvin,toinen koirani on
2 vee pyreneitten koira,oikea luupää,ei tottele yhtään.Kasvattaja joka
mulle ton snautserin möi oli kanssa ihana ihminen,hän kuoli haima
syöpään vuosi sitten,tietääkseni tytär yhä jatkaa tuon kennelin toimintaa.
Juu näin on. En tuntenut Kaarinaa henk.koht, mutta tiesin ulkonäöltä. On tullut sen verran monta vuotta pyörittyä snauseriharrastajien joukossa, et in tullut vakionaamat tutuiksi.

Meillä taas snauserit on luupäitä, vanhempi varsinkin. =)

Snautserin omistaja
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.12.2006 klo 15:14 Jeeka kirjoitti:
Meillä on kaksi snautseria, keskikokoista.
Mulla on myös kääpiösnautseri (valkoinen). Otettiin tuttava perheeltä,kun eivät jaksaneet hoitaa ja pitivät koiraa luonnevikaisena. Mutta se on maailman ihanin ja kiltein koira. :heart: ...entisillä omistajilla tais olla sitä luonnevikaa :kieh: Mäki tahtoisin tollaseen kerhoon,kuinkas sellaseen pääsee??

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 09:39 Snautserin omistaja kirjoitti:
\
Mulla on myös kääpiösnautseri (valkoinen). Otettiin tuttava perheeltä,kun eivät jaksaneet hoitaa ja pitivät koiraa luonnevikaisena. Mutta se on maailman ihanin ja kiltein koira. :heart: ...entisillä omistajilla tais olla sitä luonnevikaa :kieh: Mäki tahtoisin tollaseen kerhoon,kuinkas sellaseen pääsee??
Kääpiösnausereilla on oma rotujärjestö, joten sun kannattaa ennemmin liittyä sinne, niin saat mm kääpiösnauserilehden.

Meidän keskarit on Doctor's Order- ja Zornoi-kenneleistä.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 12:08 Jeeka kirjoitti:
\
\
Kääpiösnausereilla on oma rotujärjestö, joten sun kannattaa ennemmin liittyä sinne, niin saat mm kääpiösnauserilehden.

Mun snautserin isä taitaa olla just tuolta Doctor's Order kennelistä =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.12.2006 klo 20:39 minä vaan kirjoitti:
\
\
\

Mun snautserin isä taitaa olla just tuolta Doctor's Order kennelistä =)
Taitaa olla sama isä meidän koirilla. "Renny" eli Argentas Yeoman Yankee

Snautserin omistaja
\
\
\

Jaahas, no täytyypi etsiä sellanen järjestö.. kaipa sitä googlettamalla löytää?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 12:32 snautserin omistaja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2006 klo 12:17 Jeeka kirjoitti:
kiitos kaunis. Olenkin joskus eksyny tollaselle sivulle(vuonna banaani),mutta en tajunnu että siihen vois liittyä(nopeeta kun vilasin). Yritin hetki sitten päästä sivulle,mutta ei toimi. Vika vissiin meidän koneessa tai jotain...
Ei toimi? No kokeilin vielä tuota linkkiä tuosta edellisestä viestistäni ja minä kyllä pääsin sivuille. Yritä kirjoittaa se osoite, jos linkkiä painamalla et pääse.

Meidät posti yllätti viime viikolla kahdella ruokapussilla(näyte). Kääpiösnautsereille suunnattu oma ruoka :) .Meidän koiruus ainakin tykkäs :p .
Snautserin omistaja: Kannattaa liittyy kääpiösnautseri kerhoon. Sielt tulee ihan kiva lehti neljä kertaa vuodessa. Turun suunnalla on ainakin sen lisäks paljon kaikkee toimintaa ja kyl munsta muuallakin on, en vaan oo perehtynyt.

Yhteistyössä