Rosson lohisalaatti...en löydä kyllä rompultani

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Henrietta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Henrietta

Aktiivinen jäsen
23.07.2004
8 078
0
36
sille pisteitä,kaikki pizzat ym.sieltä rosson kohata löytyy kyllä \|O

Laitoin sitten lohesta 3p,oli pikkanen pala,kahest minileipäpalasta tais mennä toiset kolme.ne tuli salaatin mukanajoten ei hajuakaan mitä ne oli,hyviä olivat:)

Ja sitten öljykastikkeesta pistin 2p.

Ainoa mikä vielä oli "pisteellistä"oli marinoitu sipuli ,mutta olettaisin että se on noissa pisteissä,koska pistin hiukan reilummin,esim.salaatinkastikkeeseen....

Onko kellään salaatin oikeaa pistemäärää?

Kävin juuri katsomassa ja...

Lounassalaatin pistemäärä oli 6,5

Se ei kylläkään ollut rosson mutta eikös tollanen lohisalaatti vois mennä aika lähelle lounassalaattia.
Mun mielestä ainakin lounassalaatti on sellanen ruokaisempi ja täyttävämpi.. voin tietysti olla väärässäkin...

Kuulosti kyllä noi sun laittamat pisteeti ihan sopivilta.

niin siis en minäkään löytänyt sitä rosson kohdalta.........<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 17:33 Veetin äippä kirjoitti:

Se ei kylläkään ollut rosson mutta eikös tollanen lohisalaatti vois mennä aika lähelle lounassalaattia.
Mun mielestä ainakin lounassalaatti on sellanen ruokaisempi ja täyttävämpi.. voin tietysti olla väärässäkin...

niin siis en minäkään löytänyt sitä rosson kohdalta.........

juuh tuon lounas salaatin mäkin bongasin..kaippa ne sitten suht ok on.

On tosi hankalaa syödä kodin ulkopuolella yhtään mitään! :'( kaippa tän oppii joskus,ettei aina voikkaan kiskaista sitä pihviä :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 17:36 Henrietta kirjoitti:
\

On tosi hankalaa syödä kodin ulkopuolella yhtään mitään! :'( kaippa tän oppii joskus,ettei aina voikkaan kiskaista sitä pihviä :ashamed:

Mä olen kanssa vähän vielä vihreä tämän pisteiden laskun kanssa. Huomenna loppuu ensimmäinen viikko... ja oikein jännittää mitä mahtaa puntari näyttää...

Pistelasku toimii oikein hyvin kun on kotona ja itse saa päättää mitä syö ja mihin tahtiin ja ja ja ja kun itse ostaa kaikki ruuat jääkaappiin. mutta kyllä on tosiaan vaikeaa kun menee kodin ulkopuolelle.... Pitäis saada tietokone jotenkin mukaan että vois tarkistella mitä pisteitä tulee mistäkin ja kuinka paljon on jo päivän määrästään kuluttanut.... Kaippa tämän silti aika pian oppii.

Mä pyrin kokonaisvaltaiseen ruokailutottumusten ja urheilutottumusten uusimiseen, jotta pudotetut kilot myös pysyisivät poissa. ja selkä kunnossa....

tsemppiä myös sulle. :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 17:39 Veetin äippä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 17:36 Henrietta kirjoitti:
\

Mä olen kanssa vähän vielä vihreä tämän pisteiden laskun kanssa. Huomenna loppuu ensimmäinen viikko... ja oikein jännittää mitä mahtaa puntari näyttää...

Pistelasku toimii oikein hyvin kun on kotona ja itse saa päättää mitä syö ja mihin tahtiin ja ja ja ja kun itse ostaa kaikki ruuat jääkaappiin. mutta kyllä on tosiaan vaikeaa kun menee kodin ulkopuolelle.... Pitäis saada tietokone jotenkin mukaan että vois tarkistella mitä pisteitä tulee mistäkin ja kuinka paljon on jo päivän määrästään kuluttanut.... Kaippa tämän silti aika pian oppii.

Mä pyrin kokonaisvaltaiseen ruokailutottumusten ja urheilutottumusten uusimiseen, jotta pudotetut kilot myös pysyisivät poissa. ja selkä kunnossa....

tsemppiä myös sulle. :wave:

Mulla eka punnitus keskiviikkona,apua!Tulet huomenna sitten heti kertoon miten sun kävi,jooko? :D

Ja tsemppiä!!!Mä kanssa haluan tän asian takaraivoon asti.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.01.2007 klo 18:02 Veetin äippä kirjoitti:
Mä punnitsen huomenna aamulla...
yritän muistaa tulla kertomaan ,
paitsi jos... olen :headwall:

toivottavasti on edes vähän tippunut :p

1kilo oli tippunu ekalla viikolla... kai siihen täytyy tyytyväinen olla,
olinkin ajatellut sellaista kilon viikko vauhtia.
:p
kerro sitten miten sulla kävi...

Yhteistyössä